2016-09-15, 19:33
Medlem
saftigahundars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limpandude
Tog 5 st 50mg tramadol idag igen. Återigen ingen effekt. Herregud. 5e gången
Käka upp till 400mg på tom mage, drick grapefruktjuice oxå...
Är de möjligtvis depot?
Citera
2016-09-15, 21:16
Medlem
Tror Tramadol / Andra opiater och opioider kan vara väldigt individuella i hur de påverkar en. Jag själv får käka väldigt mycket när det kommer till tramadol, framförallt de första gångerna, för att få någon påtaglig effekt. Medan många av mina vänner kom undan på hälften eller en tredjedel.

När jag tagit Sub med samma vänner har de behövt dubbelt så mycket som mig för att få ut samma rus.
Citera
2016-09-16, 22:51
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Godkväll!

Har tagit 600mg tramadol utspritt under dagen. Första dosen var vid 13:00, 200mg. Sen fyllt på med 100mg då och då. Har hyfsad tolerans, skulle nog kunna slänga 200-300mg till innan jag skulle börja nodda.

Vore de lugnt att ta 0.5-1mg xanor nu? har lite tolerans på xanor. Käkat 2mg/dagen i 2-3 dagar.

Tacksam för svar
Citera
2016-09-17, 19:10
Medlem
limpwalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saftigahundar
Krossade mina 200mg depot tram till pulver men depot effekten blev kvar.. Hur fan motverkar man detta? Lösa upp i vatten?

Sitter nog i huvudet, iofs var det lämge sedan jag tog tradd men krossa=ingen depot effekt, på alla olika märken. Dem bästa var alltid actavis 50mg kapslarna, fy fan vad tryck det var i dem tyckte jag haha. men tror också det är hjärnspöken såhär i efterhand
Citera
2016-09-17, 19:10
Medlem
limpwalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
Godkväll!

Har tagit 600mg tramadol utspritt under dagen. Första dosen var vid 13:00, 200mg. Sen fyllt på med 100mg då och då. Har hyfsad tolerans, skulle nog kunna slänga 200-300mg till innan jag skulle börja nodda.

Vore de lugnt att ta 0.5-1mg xanor nu? har lite tolerans på xanor. Käkat 2mg/dagen i 2-3 dagar.

Tacksam för svar
Ja det är chill. Ta inte mer än så bara, fucka inte ur o blanda o skit. Har det gått så långt så fuck ja det är lugnt.
Citera
2016-09-18, 01:54
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limpwald
Ja det är chill. Ta inte mer än så bara, fucka inte ur o blanda o skit. Har det gått så långt så fuck ja det är lugnt.

Började med 0.5mg igår efter inlägget. Fyllde på med 0.5mg efter 2 timmar. Blev lite mysigare och inga bekymmer med tung andning. Hållt mig till 1.5mg idag uspritt under dagen ihop med 500mg tram. Håller mig mer chill då. Kan bli väldigt social och uppåt om jag inte röker cb eller något annat som tar ner mig under tramrus.

Tack för ett svar även om de var lite sent. Take care
Citera
2016-09-18, 01:58
Medlem
limpwalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
Började med 0.5mg igår efter inlägget. Fyllde på med 0.5mg efter 2 timmar. Blev lite mysigare och inga bekymmer med tung andning. Hållt mig till 1.5mg idag uspritt under dagen ihop med 500mg tram. Håller mig mer chill då. Kan bli väldigt social och uppåt om jag inte röker cb eller något annat som tar ner mig under tramrus.

Tack för ett svar även om de var lite sent. Take care
Haha låter bra. Ait. Skönt att höra att det gick bra. Hoppas du hade en riktigt go tid.

Mvh

Edit: JAg är normalt sett väldigt negativ inställd till blandingen av opiater samt GABA-droger. Tro mig, jag har sett vad det kan göra. Men jag såg parametrarna för detta fall, min spontana bedömning är att det är cool. Så ser jag på det, även om jag hellre sett någon bruka det i isolerade händelser, folk kommer att blanda så om någon fråga som detta dyker upp, lika bra att svara. Men hör mig, det är ett helt annat monster med Benzo.
Senast redigerad av limpwald 2016-09-18 kl. 02:26.
Citera
2016-09-18, 05:04
Medlem
Jagskullejubara..s avatar
Citat:
Sitter nog i huvudet, iofs var det lämge sedan jag tog tradd men krossa=ingen depot effekt, på alla olika märken. Dem bästa var alltid actavis 50mg kapslarna, fy fan vad tryck det var i dem tyckte jag haha. men tror också det är hjärnspöken såhär i efterhand
Av de olika sorter/märken av tram jag har tagit så har jag också tyckt att de som kommer i kapslar är bättre. Det borde ju vara placebo, men vem vet.
Citera
2016-09-18, 13:15
Medlem
limpwalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagskullejubara..
Av de olika sorter/märken av tram jag har tagit så har jag också tyckt att de som kommer i kapslar är bättre. Det borde ju vara placebo, men vem vet.

Tror att det bara slår på snabbare vilket get intrycket att dem är kraftigare. Det är min teori.
Citera
2016-09-18, 16:23
Medlem
Bertil85s avatar
Tramadol var kul i början. Nu var det ett tag sen jag tog Tramadol. Då endast sporadiskt.
Innan kunde jag gå på det några månader. Min inkörsport helt klart.
Citera
2016-09-19, 20:43
Medlem
saftigahundars avatar
Citat:
Nope, har haft Tramadolor 200mg (ungersk depot) och krossade 3 stycken och bombade. Effekterna varade runt 14 timmar (tog dem vid 18:00 och vaknade trammad), Svag effekt men varade länge. Verkar vara något ämne som förhindrar att dessa krossas? Hur som helst är det gött med depot med.
Citera
2016-09-19, 20:44
Medlem
saftigahundars avatar
Sänker magnesium risken för EP-anfall vid högre doser (400-800)?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in