2012-10-20, 14:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbitspirit
Vad kul, ser fram emot att prova om en dag då.
Käkade mest depot var-varannan dag i några månader och fick då ligga på 1500 mg för att få ut den effekten jag ville ha.
Har haft 2 månaders uppehåll nu och ska framför allt ha det för smärtlindrig men flumma är ju bara en bonus. Så jag hoppas ju att min tolerans har sänkts en aning men vet inte vilken mängd jag nu ska prova på första gången eftersom jag enbart har tagit svenska tramadol förut.

Du vet väll att du bara kan krossa depot tabletterna för att få dom som "vanliga" kapsel effekten?

testa kör 250mg, sen fyll på eftersom.

Lycka till!

Edit: såg att du mest skulle ha det för smärtlindring, ta då 100mg + 2 alevdon/500mg paracetamol, det boostar smärtlindrings effekten.
Citera
2012-10-20, 15:32
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvadratNegerBoll
Om jag tagit 500-900mg tram i 8 dagar sen slutat helt och hållet kan man bli deprimerad i någon/några veckor efteråt då?

MvH
Jo någon form av At har du nog att vänta, risig mage och nedstämdhet i några dagar. Tror inte det håller i sig längre än några dagar. 8 dagar är inte så länge.
Citera
2012-10-20, 15:45
Medlem
Rabbitspirits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trippingballs
Du vet väll att du bara kan krossa depot tabletterna för att få dom som "vanliga" kapsel effekten?

testa kör 250mg, sen fyll på eftersom.

Lycka till!

Edit: såg att du mest skulle ha det för smärtlindring, ta då 100mg + 2 alevdon/500mg paracetamol, det boostar smärtlindrings effekten.

Krossade aldrig depot eftersom dom smakar hemskt men har provat att dela varje i 4 bitar men märkte ingen skillnad. Körde också på tom mage och glömde bort mina smärtor för dagen.

Men jag får väll börja i små mängder igen och ser hur det blir. Tack för hjälpen.
Citera
2012-10-20, 15:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbitspirit
Krossade aldrig depot eftersom dom smakar hemskt men har provat att dela varje i 4 bitar men märkte ingen skillnad. Körde också på tom mage och glömde bort mina smärtor för dagen.

Men jag får väll börja i små mängder igen och ser hur det blir. Tack för hjälpen.

Smula ner, lägg det i ett papper (toa papper typ) och linda in det, sen svälj det så slipper du smaken
Citera
2012-10-20, 17:15
Medlem
NirvanAs avatar
Bara jag som blir sjukt trött dagen efter trammande, oavsett dos? Känns som jag sov ganska bra, men med tram vet man ju inte riktigt, det kanske känns som man sovit bra men inte fått den riktiga djupsömnen som kroppen behöver för att vara pigg dagen efter.... fast tröttheten kanske kommer av nåt annat än potentiella sömnproblem
Citera
2012-10-20, 18:05
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Bara jag som blir sjukt trött dagen efter trammande, oavsett dos? Känns som jag sov ganska bra, men med tram vet man ju inte riktigt, det kanske känns som man sovit bra men inte fått den riktiga djupsömnen som kroppen behöver för att vara pigg dagen efter.... fast tröttheten kanske kommer av nåt annat än potentiella sömnproblem

Jodå, brukar vara riktigt jävla seg, trött och sliten dagen efter.

Idag är något undantag, mår asbra. Mår så bra så jag till och med ska äta tram ikväll med
En liten lyrica som booster med.
Citera
2012-10-20, 18:33
Medlem
NirvanAs avatar
Nä...Fan... det är inte värt det... urk.
Citera
2012-10-20, 18:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA

Har aldrig märkt av det själv. Sover som en liten gris. Beror kanske på intags tid, själv tar jag det på morgonen och ruset övergår från speed till trötthet lagom till sent på kvällen så man ligger och kliar sig in
i sömnen...Skönt.
Citera
2012-10-20, 19:02
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liptonte
Har aldrig märkt av det själv. Sover som en liten gris. Beror kanske på intags tid, själv tar jag det på morgonen och ruset övergår från speed till trötthet lagom till sent på kvällen så man ligger och kliar sig in
i sömnen...Skönt.
Ja, alltså jag tar alltid tram runt 20-22 på kvällen och går och sover runt 03... då har knappt halveringstiden gått...

Tror jag ska sluta dock, det är trevligt för stunden men om man är zombie dagen efter känns det ovärdigt.
Citera
2012-10-20, 19:36
Medlem
Tjenamoss!

Jag körde lite tram/lyrica/benso/alkohol igår och mådde kanon! (allting utspritt från ca kl 19 till 03.00
Doseringen blev följande:
Lyrica - 1050 mg
Tramadol - 1500mg
Benso - 4mg Xanor
Alkohol - ca 6 Elk brew

Nu är min fråga, jag har 1000mg tramadol kvar samt 4mg Xanor.

Tror ni detta räcker för att bli go eller ska jag försöka skaffa lite mera tramadol?

Tacksam för snabbt svar!

MVH
Puffbanan
Citera
2012-10-20, 20:02
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puffbanan
Tjenamoss!

Jag körde lite tram/lyrica/benso/alkohol igår och mådde kanon! (allting utspritt från ca kl 19 till 03.00
Lyrica - 1050 mg
Tramadol - 1500mg
Benso - 4mg Xanor
Alkohol - ca 6 Elk brew

Tror ni detta räcker för att bli go eller ska jag försöka skaffa lite mera tramadol?

Tacksam för snabbt svar!

MVH
Puffbanan

Oavsett dina tidigare erfarenheter så är det där en jävligt onödig och livsfarligt kombo av droger.
Du riskerar kramp/andningsdepression och död.

Det du har kvar borde räcka och bli över för att du ska bli go. Men med tanke på vad du fick i dig igår så är det möjligt att du inte uppnår det du vill.
Låt bli tramet ett tag så din tolerans försvinner, sen duger nog 300mg tram + 1-2mg xanor bra =)
Citera
2012-10-20, 20:13
Medlem
qleks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puffbanan
Tjenamoss!

Lyrica - 1050 mg
Tramadol - 1500mg
Benso - 4mg Xanor
Alkohol - ca 6 Elk brew

Tacksam för snabbt svar!

MVH
Puffbanan
De är ju helt sjuka mängder. Du ska va glad att du lever.. Lyrica höjjer kramprisken Benso höjjer andningsdepprisken och alkohol höjjer oxå andeningsdepprisken sen är 1,5g tram en skyhelvetes hög dos. Jag tycker allt över 700mg är icke ok att ta eftersom de är så stor chans till kramp och skit när man käkar sådana doser.
Edit: har du tolerans mot benso/och eller tram?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in