Är jag beroende, vafan?!
Det hoppas jag inte. Mitt tramadolbruk ser ut som såhär: Jag har tillgång till obegränsat med tramadol och jag brukar tramma ganska hårt i 4-5 dagar i streck, och sen tar jag paus på 7-8 dagar för att få ner toleransen lite. Direkt, dagen efter jag slutar så har jag aldrig några problem att sova eller så, men dag/natt 2 eller 3 så får jag sömnproblem likt aldrig förr i mitt liv. Då brukar jag irriterat sova 20-30 minuter i streck, vakna några minuter, kämpa för att somna om och repeat. Sen brukar det vara så ända tills jag går på trammen igen efter 7-8 dagar.
Har dessutom haft noll sexlust på sista tiden, och typ noll matlust. Äter, sover, och knullar bara för att jag "måste"(har tjej). Är alltså aldrig trött(så jag kan sova), hungrig eller KÅT.
Det som talar emot att jag är beroende är dock att jag inte mår dåligt när jag är utan trammen, har inte ont, mår inte illa eller så, och jag har alltid varit ganska liten i maten, och nu är jag i en livssituation där jag knappt rör på mig at all på dagarna, så jag har trott att det varit därför jag är såpass ohungrig hela tiden.
Är det dags för mig att börja ta längre uppehåll, 10-14 dagar? Och sen köra race på max 3 dagar t.ex? Eller ska jag sluta helt?

Trappa ner?