2011-01-01, 05:08
Medlem
Doktor-B.Alles avatar
Har tagit 400mg krossade depottabletter, gick några timmar sen rökte jag på en stabil jolle brunt, riktigt starkt direkt från kristiania. Jag blev rejält bränd, och fick en obehaglig kännsla i kroppen och målade upp ett hemskt scenario att jag inte hade någon kontroll och att jag inte kan komma ut från ruset. Sedan kändes det som ett tryck på bröstet som höll i sig i nästan en timme, är detta något farligt? Tecken på andningsdepp eller kramp? 400mg är ju inte så mycket heller, och jag har lite tolerans med. Kan jag köra på?
Citera
2011-01-01, 15:22
Medlem
Morfars vredes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor-B.Alle
Har tagit 400mg krossade depottabletter, gick några timmar sen rökte jag på en stabil jolle brunt, riktigt starkt direkt från kristiania. Jag blev rejält bränd, och fick en obehaglig kännsla i kroppen och målade upp ett hemskt scenario att jag inte hade någon kontroll och att jag inte kan komma ut från ruset. Sedan kändes det som ett tryck på bröstet som höll i sig i nästan en timme, är detta något farligt? Tecken på andningsdepp eller kramp? 400mg är ju inte så mycket heller, och jag har lite tolerans med. Kan jag köra på?
Låter som att du fick en panikångestattack eller något.

Berodde nog på spliffen, inte trammet. Kör på och rök mindre nästa gång. Man behöver inte röka så mycket då man trammar; inte jag i alla fall.
Citera
2011-01-01, 16:38
Medlem
ajmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor-B.Alle

Ingen andningsdepression iaf, om du får det så kommer du märka, och du fattar direkt vad det är!
Skulle som någon annan redan sagt, säga panikångest eller liknande.
Citera
2011-01-01, 17:36
Medlem
M__s avatar
Tog 400 mg tram för 3 dagar sen, ingen tolerans då jag inte tagit på flera månader.
Idag har jag tagit 1200 mg, min fråga är hur många dagar jag måste vänta innan toleransen är nere på 0 eller nära 0?
Citera
2011-01-01, 17:42
Medlem
Morfars vredes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M__
Tog 400 mg tram för 3 dagar sen, ingen tolerans då jag inte tagit på flera månader.
Idag har jag tagit 1200 mg, min fråga är hur många dagar jag måste vänta innan toleransen är nere på 0 eller nära 0?
Haha, det var en jävla skillnad på dos sådär tätt intill du! Kan tyvärr inte svara på din fråga; ville bara kommentera.
Citera
2011-01-02, 13:56
Medlem
M__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M__
Tagit idag också, 1400 mg hitills. Tänkte chilla lite med trammet nu. Räcker det med 1 veckas uppehåll?
Citera
2011-01-02, 15:52
Medlem
Tja vill börja poppa trams igen lite lugnt men har förlorat kontakterna man hade när man poppade.

Frågan är hur mycket folket säljer 100mgare trams nu för tiden? 25 kr stycket max?
Citera
2011-01-02, 16:16
Medlem
Kingandaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flystar
Tja vill börja poppa trams igen lite lugnt men har förlorat kontakterna man hade när man poppade.

Frågan är hur mycket folket säljer 100mgare trams nu för tiden? 25 kr stycket max?

25kr st är överpris. 100mg ska gå för max 20kr st. 15kr st är lagom..
Citera
2011-01-02, 18:24
Medlem
Doktor-B.Alles avatar
Körde 700mg totalt under nyårsnatten, skulle jag behöva en stor dos för att känna något öht?
Citera
2011-01-02, 19:03
Medlem
Storsnusarns avatar
Har några Tramadol Actavis 50mg som jag och en vän ska dela på.

Vad är bästa sättet att inta detta? Svälja som om är?
Citera
2011-01-02, 19:15
Medlem
Kingandaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storsnusarn
Har några Tramadol Actavis 50mg som jag och en vän ska dela på.

Vad är bästa sättet att inta detta? Svälja som om är?

Ja. Svälja är det enda vettiga.
Citera
2011-01-02, 19:26
Medlem
Storsnusarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingandace
Ja. Svälja är det enda vettiga.

Ok, tack så mycket Tar den första vid 8 och börjar mig sakta uppåt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in