Citat:
Ursprungligen postat av Nesinep-Ratlub
Det låter som det. Något jag aldrig fått av Tramadol, däremot av den jävluska medicinen Propavan !
VARNING för dessa jävulspiller ! Fick dem utskrivna för sömnproblem, men den natten jag tog dem var den värsta jag varit med om ! Kunde inte ligga still i en sekund. Trodde det var tillfälligt, så jag tog en ny tab nästa natt och fick genomlida samma helvete ! Skriver någon ut dessa åt dig, så vägra !
Och sen en fråga ang. Tramadol/Tradolan: En f.d granne som är en riktig tablettmissbrukar påstår sig ha ätit en kartong tramadol/dygn (50mgx100) när han var som värst beroende. Kan detta stämma ? Kan man bygga upp en så otrolig tollerans ? Kan tilläggas att han samtidigt rökte stora mängder Cannabis, åt en massa Xanor samt rök,snusade och söp som en oxe. Finns det fler kända fall av folk som verkar vara odödliga och kan trycka i sig vadsomhelst och hur mycket som helst ?
Killen körde (och kör fortfarande) byggkran på SKANSKA, vet att folk har anmält honom utan påföljd... Tur han inte kör buss, hehe
Själv tar jag dessa för ryggen och känner mig påverkad av om jag tar fler än de 2st @ 3 ggr dag som jag fått förskrivet...
Idioten gluffsade alltså i sig 5g/dygn om man ska tro honom. Jag märkte heller aldrig något konstigt med honom innan han berättade om sin "hobby" på en fest. Det enda jag visste vad att han rökte på då o då eftersom han bjudit på några hövdingar på ballkongen
Jag har dock sett prov på när han gjorde en drink med 3st kartor 50mg Tram som han krossade i mortel och sedan blandade med Jägermeister och insöp med glad min...
Av Propavan och även Lergigan kan man få jävulska myrkrypningar så man går i taket :P
En granne till min far slängde i sig 100st 50mg på 1½ dygn utan att de påverka han när han var som mest beroende av smärtstillande. Finns allt folk som tål otäcka mängder medans andra spyr av 50mg.
Vi har även en sån kille till som vi döpt till "Volster" i Skövde, han tar allt han får tag på, tabletter, sprutor, alkohol, hoppar från broar ställer sig framför tåg. Dör ta mig fan aldrig. Han borde inte ha några levande organ kvar i kroppen efter allt han utsatt sig för hela livet.