Citat:
Ursprungligen postat av Fatcaesar
Well detta är inte från en kran utan privat som tar ut från apoteket, en engångs grej och detta är priserna han själv har hört.. 500 spänn för 2.5g tyckte jag lät dyrt liksom för jag själv skulle vilja ha en 200-400mg i mig per session, men hur blir man på 20mg oxy eller dolc? för 20 spänn är ju inte så farligt, asså för mig då om vi säger 300mg är ju 6 tabletter, 120 spänn för det är som en beskattad svenne fylla liksom inte värt det
Om det är direkt från en person som tagit ut från apoteket tycker jag t.o.m. det blir värre att ta 20 spänn =/ Då behöver "han" ju sälja bara 5 st för att få tillbaks sina pengar.
Men å andra sidan så... tycker man det är värt det och det bara är en gång så lär man ju bestämma själv.... såklart. Får du ut ett bra rus av det så är det ju värt det för dig. Men å andra sidan igen... så tycker jag inte man ska "uppmuntra" såna priser (om det inte är så att priset gått upp nåt sanslöst då). Man ska akta sig för att köpa allt för dyrt av folk... då vet dom att man är villig att betala det och priserna kan gå upp rent allmänt tillslut. Någon får höra att du gav 20 kr för 50 mg... och tänker "Här kan man tjäna pengar tydligen". Typ så...
Men du gör såklart som du vill =)
Angående det om Oxyn och Dolcen... De flesta vill ju ha iaf lite mer än 20 mg där också men jag kan må skitbra på 20 mg Oxy bara. Blir ju billigt för mig så... 20-40 kr bara. Även om jag skulle kräva 50 mg/gång (50-100 kr) så skulle det ju bli billigare än ditt tramrus.
Men allt är ju värt vad man är villig att betala =) Och allt beror väl på hur man tänker också kanske... om man tänker i mg-priser eller i dos-priser. Men en tjuga =/
Nej, du får nog vänta tills nån annan svarar, som köper Tram i dagsläget. Jag gör som sagt var inte det, men 5-10 kr gällde iaf här förr.