2010-07-16, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kimmie
Hejsan!
Orkar inte läsa igenom 1500 sidor så tänkte ställa en liten fråga.
Äter mycket benzo dagligen. Har förlorat den mysiga svaghetskänslan i kroppen efter några benzo, den då man lägger sig ner svag och mysig i kroppen.
Kan en blandning av tramadol ge "tillbaka" den känslan eller är jag helt ute och cyklar?
Är de flesta tramadoltabs. depot? Hur vet man det? Ska man tugga dom då eller?
Några bra märken på tramadol?
Är det en farlig blandning benzo+alkohol+tramadol? Eller är det en mysig blandning?
Tacksam för svar till en noob.
Snälla, är det någon som kan svara på min fråga?
Citera
2010-07-16, 20:12
Medlem
Fatcaesars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kimmie
Snälla, är det någon som kan svara på min fråga?

jag kanske är ute och cyklar men är det inte så att det snarare är benso som funkar med tramadol? kommer inte ihåg om det boostade ruset, eller inte eller om det bara hjälpte mot kramper..
Citera
2010-07-16, 20:30
Medlem
Dolcontinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fatcaesar
Well detta är inte från en kran utan privat som tar ut från apoteket, en engångs grej och detta är priserna han själv har hört.. 500 spänn för 2.5g tyckte jag lät dyrt liksom för jag själv skulle vilja ha en 200-400mg i mig per session, men hur blir man på 20mg oxy eller dolc? för 20 spänn är ju inte så farligt, asså för mig då om vi säger 300mg är ju 6 tabletter, 120 spänn för det är som en beskattad svenne fylla liksom inte värt det

Om det är direkt från en person som tagit ut från apoteket tycker jag t.o.m. det blir värre att ta 20 spänn =/ Då behöver "han" ju sälja bara 5 st för att få tillbaks sina pengar.

Men å andra sidan så... tycker man det är värt det och det bara är en gång så lär man ju bestämma själv.... såklart. Får du ut ett bra rus av det så är det ju värt det för dig. Men å andra sidan igen... så tycker jag inte man ska "uppmuntra" såna priser (om det inte är så att priset gått upp nåt sanslöst då). Man ska akta sig för att köpa allt för dyrt av folk... då vet dom att man är villig att betala det och priserna kan gå upp rent allmänt tillslut. Någon får höra att du gav 20 kr för 50 mg... och tänker "Här kan man tjäna pengar tydligen". Typ så...

Men du gör såklart som du vill =)

Angående det om Oxyn och Dolcen... De flesta vill ju ha iaf lite mer än 20 mg där också men jag kan må skitbra på 20 mg Oxy bara. Blir ju billigt för mig så... 20-40 kr bara. Även om jag skulle kräva 50 mg/gång (50-100 kr) så skulle det ju bli billigare än ditt tramrus.

Men allt är ju värt vad man är villig att betala =) Och allt beror väl på hur man tänker också kanske... om man tänker i mg-priser eller i dos-priser. Men en tjuga =/

Nej, du får nog vänta tills nån annan svarar, som köper Tram i dagsläget. Jag gör som sagt var inte det, men 5-10 kr gällde iaf här förr.
Citera
2010-07-16, 20:43
Medlem
-Infected-s avatar
Citat:
Tja, det är så att jag skulle behöva veta vad ett bra pris är för tramadol enskilda tabletter 50mg form? jag har fått höra allt mellan 10-20 kr styck men lite osäker där, vad tycker ni?

Det är inte depot.
Tramadol kostar i regel 10kr/50mg och 20kr/100mg 25kr/150mg osv.

Allting över 10kr/50mg är svinpriser och då har jag både köpt i norra och södra Sverige och priserna ser likadana ut överallt ungefär. 100pack 50mg brukar jag betala 600-700kr för.
Citera
2010-07-16, 21:55
Medlem
Fatcaesars avatar
Hur många tabletter brukar det vara i då? 50 stycken? för hade tänkt köpa hela, och jag har själv fått köpa ut från apoteket en gång, då tror jag att jag betalade 50 spänn för ett paket med 50mg i, kommer inte ihåg hur många det var i, minst 30 stycken så priset där blir ju inte så farligt.

Denna killen är ingen som brukar sälja heller utan råkade bara ha, som sagt en en gångs grej (för han inte för mig så att lägga ut max 250 spänn för låt oss säga 50 stycken borde han väl inte gråta över? tjänar ju ändå minst 250% på det så ja.. får väl försöka pressa det liksom.

Men kommer aldrig ge absolut mer än 10kr tabletten, det är för dyrt =/ inte värt det i rus syfte.
Citera
2010-07-16, 22:18
Medlem
Dolcontinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Infected-
Tramadol kostar i regel 10kr/50mg och 20kr/100mg 25kr/150mg osv.

Allting över 10kr/50mg är svinpriser och då har jag både köpt i norra och södra Sverige och priserna ser likadana ut överallt ungefär. 100pack 50mg brukar jag betala 600-700kr för.

Puh... skönt att höra att det inte dragit iväg.

600 kr för ett 100-pack är normalt här också, där jag bor.

Sedan måste jag ju erkänna att jag själv betalat HUTLÖSA priser för Tram... som jag inte ens gillar. Dock så var jag desperat i en abstinens. Minns inte exakt hur mycket jag gav nu men har för mig det var 600 kr för en karta 50 mg:are Det var det enda jag kunde komma över för tillfället. Från början fanns det inget... men när jag erbjöd storsumman så fanns det plötsligt en karta iaf... hur det kan bli.

Själv skulle jag aldrig kunna sälja något till såna överpriser, skulle hellre ge bort det.
Citera
2010-07-16, 22:20
Medlem
Fatcaesars avatar
Se där, det roliga är att jag även känner han lite, känner hans tjej sen många år tillbaks också.
Men jag klandrar han inte på något sett, han är inte inne i den marknaden och fick bara höra priser av någon, någon som kanske trodde jag inte kunde ta reda på informationen själv, jag vet inte men detta är ju ingen biff som inte går att lösa Han kommer få pengar värt det och jag kommer få något annat
Citera
2010-07-16, 22:58
Medlem
Fredagsmannens avatar
Har nu intagit 900 mg Tradolan, 3 st panocod och lite kaffe på det. Mår som en kung och jag känner inga biverkningar. Dock har rusen blivit sämre för mig trots att jag inte tagit tradolan på säkert 1 månad. Men kan det bero på att jag smällde i mig en stor pizza innan jag tog tabletterna?

Ha en fortsatt trevlig fredag!
Hälsningar Fredagsmannen
Citera
2010-07-16, 23:01
Medlem
Fatcaesars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredagsmannen
Har nu intagit 900 mg Tradolan, 3 st panocod och lite kaffe på det. Mår som en kung och jag känner inga biverkningar. Dock har rusen blivit sämre för mig trots att jag inte tagit tradolan på säkert 1 månad. Men kan det bero på att jag smällde i mig en stor pizza innan jag tog tabletterna?

Ha en fortsatt trevlig fredag!
Hälsningar Fredagsmannen

Well så var det för min polare iaf, vi hade precis käkat innan vi körde vårat absolut andra race någonsin (tredje för mig) och polaren kände ingenting försän på morgonen då han skulle jobba.. han var bra glad hela dagen :P
Citera
2010-07-16, 23:45
Medlem
Fredagsmannens avatar
Nu när jag försöker pissa så går det knappt. Stod och väntade i 5 min och det kommer inget. Magen är ju fylld av vatten så det är skitjobbigt att det inte kommer ut. Vet att andra på FB har detta problem men vad beror det egentligen på?
Citera
2010-07-17, 00:10
Medlem
Fatcaesars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredagsmannen
Nu när jag försöker pissa så går det knappt. Stod och väntade i 5 min och det kommer inget. Magen är ju fylld av vatten så det är skitjobbigt att det inte kommer ut. Vet att andra på FB har detta problem men vad beror det egentligen på?

Opiater stänger av tarmverksamheten. eller hela verksamheten med urin och avföring.. Hur och varför vet jag inte men ja det är ett välkänt faktum med opiater, något jag läst brukar funka för folk är rinnande vatten eller att ställa sig i en dusch, testa det
Citera
2010-07-17, 00:20
Medlem
Fredagsmannens avatar
Citat:
Opiater stänger av tarmverksamheten. eller hela verksamheten med urin och avföring.. Hur och varför vet jag inte men ja det är ett välkänt faktum med opiater, något jag läst brukar funka för folk är rinnande vatten eller att ställa sig i en dusch, testa det
Tack för infon och tipsen! Ska precis ta en kalldusch för det är sjukt varmt i mitt rum + att jag lökar lite av tradolanet! Vettefan om jag ska ta 100 mg till och en panocod. Mår lite illa nu men funderar på att vänta någon timme.

Känner mig så mysig på tradolan i högre doser och det är perfekt när jag försöker få ihop det med brudar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in