2009-02-12, 23:26
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astronomic
Hur många tram måste man ta för att nodda? Om man har en veckas tolerans ungefär.

Hahaha, går inte att svara på... Testa dig fram. Gärna med 1mg ikto eller 5mg diazepam.
Citera
2009-02-12, 23:27
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qrack
Haha ok Är det bara att gå till närmaste apotek och köpa postafen eller ?

Japp!! Det är ett måste för mig vid opioidanvändning!
Citera
2009-02-12, 23:41
Medlem
Astronomics avatar
sitter här och har slängt i mig nästan en hel karta 100 mg tram och säkert 25 mg diazapem och 2 mg xanor.. och sitter och zippar på en öl nu.. men fortfarande inget nodd.

dock vid olika tillfällen under dagen
Citera
2009-02-12, 23:42
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astronomic
sitter här och har slängt i mig nästan en hel karta 100 mg tram och säkert 25 mg diazapem och 2 mg xanor.. och sitter och zippar på en öl nu.. men fortfarande inget nodd.

dock vid olika tillfällen under dagen

1g tramadol?

Ruset är såpass långt och det tar cirka 2h tills "peaken". Tänk på det.

Vart kommer trammet ifrån? Säg inte medinc!!!!
Citera
2009-02-12, 23:43
Medlem
Astronomics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
1g tramadol?

jag käkar kapslar men har säkert slängt i mig 700 mg idag vid olika tillfällen dock,
Citera
2009-02-13, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ttskl_
Hur är det med tram i spanien? är det bara att knalla in på ett apotek och köpa?

Vill jag oxå veta, ska dit i sommar och knarka.
Citera
2009-02-13, 01:38
Medlem
Kreafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ttskl_
Hur är det med tram i spanien? är det bara att knalla in på ett apotek och köpa?

Var där för några månader sedan. Var i Lloret de mar, där var det iaf en helvete om du skulle gå till ett av apoteken och fråga. Frågade på hemmagjord spanska efter dolodol. Dom bara skakade på huvudet och sa prescription. Så tramadol var nog det svåraste att införskaffa.

Cola, röka E och herion finns nästan överallt i alla "större" städer ev. Turistorter. Bara fråga runt på inneställen.

Lycka till.
Citera
2009-02-13, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kreaft
Var där för några månader sedan. Var i Lloret de mar, där var det iaf en helvete om du skulle gå till ett av apoteken och fråga. Frågade på hemmagjord spanska efter dolodol. Dom bara skakade på huvudet och sa prescription. Så tramadol var nog det svåraste att införskaffa.

Cola, röka E och herion finns nästan överallt i alla "större" städer ev. Turistorter. Bara fråga runt på inneställen.

Lycka till.

Jojo men om man ska ha tramadol lite illegalt?
Citera
2009-02-13, 03:17
Bannlyst
Sitter här med en tjej som tagit 100mg TRAMADOL tror jag, det var 2st smp vit/gröna.

Hon säger att det tjuter i hjärnan och att hon mår dåligt,

VAD GÖRA?
Citera
2009-02-13, 03:30
Medlem
Ge henne vatten, säg åt henne att ta det lungt. Otroligt mycket är psykiskt, det handlar om att hela tiden tänka positivt och vara lugn, se til latt hon inte får panik.
Håll koll på hennes andning, att den är regelbunden.

Lycka till och skicka pm sen och berätta om det löser sig!
Citera
2009-02-13, 10:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kartan
Ge henne vatten, säg åt henne att ta det lungt. Otroligt mycket är psykiskt, det handlar om att hela tiden tänka positivt och vara lugn, se til latt hon inte får panik.
Håll koll på hennes andning, att den är regelbunden.

Lycka till och skicka pm sen och berätta om det löser sig!

Gick bra, kan jag meddela.
Citera
2009-02-13, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tobbesmamma
Jojo men om man ska ha tramadol lite illegalt?
Ingen aning om illegalt (antar att du menar "på gatan", även om de apotek som säljer tramadol faktiskt bryter mot lagen så i praktiken är det illegalt av dem att sälja om man inte har recept...), men vissa apotek i Spanien säljer fortfarande både rent kodein och tramadol, dock oftast inte i turistorterna. Var i Barcelona nyss (i utkanten) och där gick det att köpa rent kodein (Codeisan, 28,7 mg rent kodein) samt Teralgin codeina (300 mg paracetamol + 15 mg kodein) utan recept, men bara på vissa apotek. Tramadol frågade jag inte efter eftersom jag hatar den drogen numera - det gick dock att införskaffa på Gran Canaria för cirka ett år sen - hittade ett enda apotek som sålde (man får dock bara köpa ett paket i taget) och provade kanske 5 stycken (där alla sa att man måste ha recept). Tror inte tramadol är en särskilt populär drog att köpa illegalt i Spanien (åtminstone enligt en bekant jag har som bor därnere vars man är läkare)) eftersom det fortfarande finns apotekare som säljer det trots att de egentligen inte får. Men om du vill försöka på apoteken trots allt så fråga efter Adolontá. Eller codeinas om du vill försöka köpa kodein.
Illegala droger i Spanien och hur man hittar säljare etc har jag ingen som helst koll på. Det är dock nästan mer prisvärt att ta en billig flygbiljett till Spanien och köpa på sig kodein än att köpa av inrikessäljare i Sverige som tar 10:-/tablett... Ett paket Codeisan med 20 tabletter kostar strax över 20 kronor i Spanien... Teralgin kostade inte heller mycket och fanns även som brustabletter.

Mvh
/marilyn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in