Citat:
Ursprungligen postat av J.Booze
är det kapslar om 50mg eller tabletter på 100mg.
ifall det är kapslar börja med 100mg och ta sedan ca 150g i timmen för att ha ett stadigt skönt euforiskt rus hela tiden.
är det 100mg i tablettform måste du krossa dem noga och sen bomba dem. även där rekommenderar jag ca 150-200mg i timmen .
en tumregel med opioder/opiater - börja sakta sedan arbeta dig uppåt mot önskat rus.
det tar ändå ca 0.3-3h innan ruset stabiliserar sig. då märker du om du fått en för stor förstados eller för svag.
tack booze!
rapport fran igar:
korde en 50mg-kapsel och 40 min senare en till. blev darefter yr, och lite nojig - eftersom jag inte visste vad jag skulle forvanta mig. gick och lade mig i sangen for att sova. att jag ar asforkyld hade nog ratt fet inverkan: svettades floder, men nasan slutade rinna, hjartat slog saktare men hart som tusan, sag konstiga streck-monster nar jag stangde ogonen. slumrade darefter in och hade skitintensiva drommar, lag och tafsade pa tjejen hela natten lang. nar jag vaknade vid 4-tiden sa var svettandet och alla andra "obehagliga" effekter borta - kande mig bara glad, seg och lugn. steg upp just nu, har huvudvark - men vet inte om det ar forkylningen eller ngn sorts baksmalla fran kapslarna.
ska vanta med resten av burken till jag ar helt frisk igen!
ps. var aldrig sa imponerad av codein, och har inga storre forvantningar pa tramadol. tycker man blir for snurrig i bollen. har dessutom mild epilepsi, ngn annan som har erfarenheter av GTC och trammis?