2010-05-11, 10:38
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stamo
Hej.

Ikväll har jag och en kompis tagit tramadol 200mg depot. Tänkte först tagit en var men kom på direkt efter att vi slängt i oss den att vi glömt krossa tabletterna, så efter ett par timmar när vi inte kände något så bombade vi varsin till. har nu alltså tagit 400mg.

Tycker det ger en väldigt skön effekt då depottabletten liksom boostar sakta men säkert och har gjort så i 5-6 timmar.

Är det någon annan i tråden som också gjort så? eller kanske till och med blandar depot/pulver för jämnan?

Mvh Stamo

tram är inte en så stark opioid så boosten är väl inget att hänga i granen...xanor depot och en krossad är ju en gammal fvaorit. eller bomba mepfedrone, oc när det börjar peaka så drar mman två linor till..
Citera
2010-05-11, 10:40
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crabkiller
Jag har ringt och sagt att jag inte vill fortsätta med mina depåer, så dom säger jag att jag har kvar, faktum är att jag har ett missbruk bakom mig och jag känner att depå blir för bra. Men jag behöver verkligen något mot min smärta, så att säga till han att jag inte behöver depå utan vanliga 50mg så hoppas jag att han ska hålla med mig...men men, har bara mig själv att skylla.

varken dyrt eller krångligt att finansiera ett illegalt tradolanmissbruk.
Citera
2010-05-11, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F

Sant behöver bara ringa ett samtal sen gå cirka 500 meter från skolan 10 kr per 100 mg
Edit:säljer inte tram ville bara skriva att det är relativt billigt

Förlåt om ni hittar stavfel eller dylikt. satsar inte så mycket på skolan xP
Senast redigerad av Svartjobb 2010-05-11 kl. 13:11.
Citera
2010-05-11, 16:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F

nu ligger mitt intresse att jag vill ha det utskrivet av min läkare. Min sambo skulle inte direkt uppskatta att jag köper mina tram olagligt. Hon är redan mäktigt förbannad för det jag gjort med dom jag fick utskrivet.
Citera
2010-05-11, 22:03
Medlem
Astronomics avatar
Vad tycker folket om Rx Tramadol SR?

Och vad tycker folk om att krossa depot-tabletter? Blir ruset så mycket påtagligare? För annars varar ju ruset längre än om man krossar dom.
Citera
2010-05-12, 03:04
Medlem
Hallå! Har en hel drös av Tradolan retard 100mg tramadol retard 100mg samt 50mg av båda eftersom jag är sjuke(ser ut som ett jävla apotek hemma hos mig ) , Men tar inga nu för jag inte behöver. Men sen när jag blir frisk hur mycket skulle man behöva knapra för att bli flummig?
Citera
2010-05-12, 08:03
Medlem
DvsG25s avatar
Har några frågor, det är väl så att tramadol och tiparol är samma fast bara olika namn? Om man käkar 200 mg tiparol hur länge syns det då på en analys?

Mvh DvsG25
Citera
2010-05-12, 10:18
Medlem
TheSpacePopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DvsG25
Har några frågor, det är väl så att tramadol och tiparol är samma fast bara olika namn? Om man käkar 200 mg tiparol hur länge syns det då på en analys?

Mvh DvsG25

Japp, båda innehåller Tramadolhydroklorid.

Tramadol visas inte öht på standardstickor, men man kan testa för det och då syns det på analys i en vecka typ tror jag.
Citera
2010-05-12, 13:20
Medlem
Empireofthesuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartjobb
Förlåt om ni hittar stavfel eller dylikt. satsar inte så mycket på skolan xP

Kanske borde det
Citera
2010-05-12, 19:58
Medlem
Astronomics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astronomic
Vad tycker folket om Rx Tramadol SR?

Och vad tycker folk om att krossa depot-tabletter? Blir ruset så mycket påtagligare? För annars varar ju ruset längre än om man inte krossar dom.

?
Citera
2010-05-12, 20:31
Medlem
Sir.Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSpacePope
Japp, båda innehåller Tramadolhydroklorid.

Tramadol visas inte öht på standardstickor, men man kan testa för det och då syns det på analys i en vecka typ tror jag.

Så det visar inte positivt på opioider/opiater??? om man tex ska lämmna urin prov för en arbetsansökan har hört att man kan knassa om man har käkat nån mindre dos citodon tex

såg även en intressant test på mythbusters de provade olika sorters mat med valmo och efter 2 stora valmokakor "typ sockerkaka" så pissade adam positivt i 2 dagar men det varierar förmodligen beroende på typer av tester men det borde finnas motmedel på opioider/opiater pressis som det finns på THC någon kanske vet mer
Citera
2010-05-12, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heyy
om vi säger såhär, en fullständigt osmaksatt tandkräm som är ungefär grunden till en smaksatt tandkräm, förstår du då??
Det låter bra, kamrat heyy.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in