2011-08-02, 17:12
Medlem
Fått hem en stor leverans nu med gröna tramadol, 100 mg depot. Någon som vet hur kvallen är på dem?

Anyway, har en annan allmän fråga. Tog 100mg igår och idag, imorgon tänkte jag ha "uppehåll" och sedan köra torsd-sönd. på låg dos för att arbeta på. Vad är lagom att lägga sig på då? Torsd, 100mg och sedan öka till 200mg?
Citera
2011-08-02, 17:12
Medlem
Är det någon som vill sälja tram i Luleå?? Eller om det finns någon säker sida? Ingen sida är väl säker förresten då allt ska igenom tullen?
Jag trammar sjukt sällan och super inte heller direkt men just nu när man var sugen på lite T så har kontakten torka.. Less..
Citera
2011-08-02, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krigarprinsessan
Fått hem en stor leverans nu med gröna tramadol, 100 mg depot. Någon som vet hur kvallen är på dem?

Anyway, har en annan allmän fråga. Tog 100mg igår och idag, imorgon tänkte jag ha "uppehåll" och sedan köra torsd-sönd. på låg dos för att arbeta på. Vad är lagom att lägga sig på då? Torsd, 100mg och sedan öka till 200mg?
Hade kört på morgonen 100mg för att senare känna efter om du behöver mer. Kanske på fredag, lör öka aningen. Ta ev någon dos på dagen också. På kvällen har jag dåliga erfarenheter av att ploppa Tram, får så jävla ont i huvudet dagen efter plus att man är uppe hela natten då..
Men vars har du beställt ifrån?
Citera
2011-08-02, 17:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av heyy
men kära vännen där, tramadol är ingenting att sträva efter

Japp, jag håller med!

Det bästa du kan göra är att gå till läkaren och säga att du har ont i ryggen och har haft det ett tag.

Du kanske får någon annan smärtmedecin i början men vid nästa besök så säger du att du mår illa av medecinen och att den inte tycks fungera riktigt. Vid tredje besöket så kan du säga att det blev värre i ryggen efter bytet av medecin och vid detta lag så har du bytt upp ett förtroende hos läkaren. Då slår du till och säger att du pratade med en kollega på arbetet vars fru också hade ont i ryggen och hon fick då tramadol(du säger tram tram någoting så fyller läkaren i hela namnet eller i värsta fall så säger du tramadol på 3 eller fjärde försöket!

Sagt och gjort så får du nå tramadol, troligtvis 100mg tabletter då du redan testat ett par medeciner!

Detta tar ett par månader, men eftersom du är en offentlig person så är det mycket bra att ha tramadolen på recept om något skulle hända!

Med ett recept så kan du nu leta tramadol på svarta marknaden där du bor och om polisen skulle kolla så har du ju recept!

Klart slut, lycka till
Citera
2011-08-02, 17:58
Medlem
Tog 150mg vid 3 tiden i går och sedan efter någon timme 100mg till. De va andra gången som jag testade, mådde ganska illa hela kvällen men så länge jag låg stilla framför tv var de ganska lugnt.
Men nu har jag haft dålig aptit och mått lite halv kasst idag med. Ska iväg och grilla lite hos polare snart kan det hjälpa att röka lite gräs eller kommer det bli jobbigt?
Citera
2011-08-02, 18:14
Medlem
Doktor-B.Alles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charmaine
..

Rensar Charmaine PM-boxen
Citera
2011-08-02, 19:08
Medlem
Charmaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor-B.Alle
Rensar Charmaine PM-boxen
Sorry... Har rensat den ordentligt nu.
Citera
2011-08-02, 19:40
Medlem
tramadol egypten

ska till egypten om några dagar får man köpa tramadol där utan resept???
Citera
2011-08-02, 19:43
Medlem
ey vet nån om denna sida är pålitlig? http://www.eurodrugstore.eu
Vad jag förståt av sidor som säljer så kan väl tullen ta det? Ganska självklart men hur kan dessa sidor ens sälja olagliga preparat??
Citera
2011-08-02, 19:58
Medlem
måste fort veta om man får köpa tramadol i egypten??

ska till egypten och hade behövt veta om man får köpa tramadol där utan recept??
Citera
2011-08-02, 20:12
Bannlyst
Har aldrig varit i egypten, är pyrmiderna fina? Har hört att det bara är massa med skit så som plastpåsar och annat skit som ligger och flyger runt i närheteten av pyramiderna, stämmer detta?

Är inte lagarna rätt så stränga i egypten, inte för jag ska moral predika men det kan bli kostsamma tramadol du föröker få tag i!

Även om du hittar en kille som säger att han kan fixa tramadol så kommer han att blåsa dig, även om han kommer med ett par tabletter som han säger är tramadol så kommer han att blåsa dig!

Bästa är att försöka på apoteken, se va de säljer. Fråga efter tramadol, koddein och kanske sömntabletter av olika slag. Om möjligt erbjud apotekaren lite pengar och se vad som händer, var bara beredd på att springa där ifrån om han tillkallar polisen!

Så bästa tips är apoteken, andra bästa är om du kan hitta andra scandinaver, typ danskar och norrmän som du kan fråga vart du kan få tag i lite droger av olika slag! Ta en drink i baren på hotellet eller annat ställe och lyssna efter svenskar, danskar, norrmänn osv och gå sedan fram till dem och prata lite och släpp sedan frågan om de vet något!

Spring abslut inte runt och fråga random egyptiska killar, för det kan nog sluta hur som helst och då menar jag verkligen hur som helst. Typ att du blir drogad, de tar alla dina pengar, kontokort och kläder om du har något fint märke på dem sen om de är verkliga svin så passar de på att ta din oskuld i din förut så trånga rövhål!

Hur som helst lycka till!
Citera
2011-08-02, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erase
Hade kört på morgonen 100mg för att senare känna efter om du behöver mer. Kanske på fredag, lör öka aningen. Ta ev någon dos på dagen också. På kvällen har jag dåliga erfarenheter av att ploppa Tram, får så jävla ont i huvudet dagen efter plus att man är uppe hela natten då..
Men vars har du beställt ifrån?

Provar på 100mg, lite nytta gör det nog. Ska inte behöva känna ett underbart rus, utan bara bli lite hel på jobbet, eftersom det blir så mycket enklare att arbeta. Känner igen mig lite i filmen Limitless, om du/ni har sett den.

Ska jag inte göra något dagen efter, eller göra något tidigt på dagen ELLER ta tramadol (50-150mg) dagen efter kan jag ta en härlig dos på kvällen för att mysa till det extra mycket. Men jag är uppe hela natten i princip, och vaknar rentav död om jag inte har tram kvar i kroppen. Somnar hela tiden så fort jag inte har någonting att göra osv osv.

Jag har en privat postkran :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in