2010-04-08, 13:27
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fssswe
Vad får man för effekt av iktorivil förutom det kramplösande i förebyggande syfte?

En fruktansvärt mysig "twist" på ruset, blir mjukare och tar bort det lite halvskakiga, kalla i tramruset. Det är min alltime-favorit att blanda med tramadol.

Men man behöver inte mycket! Absolut inte om man inte är van vid benso. Då skulle jag börja med 0.5mg(en fjärdedel av dom vanligaste man får tag i, 2mg'arna).
Citera
2010-04-08, 15:14
Medlem
Hamburgdirekts avatar
Hur är det med kramprisken om man blandar Tramadol med någon annan opiat/opiod?

Hade tänkt främst i mitt fall blanda med Cocillana, Citodon och krypton.

Blir risken högre/lägre?
Någon som har skriftliga källor?
All hjälp uppskattas!
Citera
2010-04-08, 17:14
Bannlyst
finns det fortfarande ingen riktigt bra nätshopp som säljer tramm?
Citera
2010-04-10, 19:20
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamburgdirekt
Hur är det med kramprisken om man blandar Tramadol med någon annan opiat/opiod?

Hade tänkt främst i mitt fall blanda med Cocillana, Citodon och krypton.

Blir risken högre/lägre?
Någon som har skriftliga källor?
All hjälp uppskattas!
Risken för kramp blir inte större om du blandar med några av dessa. Det är bara tramadolen som du får en kramprisk från. Det får du inte av krypton osv..
Citera
2010-04-11, 04:22
Medlem
sprututs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiAlias
Nej för att kunna nodda av tramadol krävs det först och främst att man inte är van vid tyngre opioider än så, att man tar en hög dos och dessutom kombinerar med benzo och kanske lite röka.

Men är man någorlunda van vid lite tyngre opioider så är det en omöjlighet att nodda av tram, iaf nodda i ordets rätta bemärkelse eller vad jag kategoriserar som att nodda dvs att man ligger i en slags djupdvala medans man drömmer sköna drömmar.
Ja att sova på tram är inte lätt, har själv svårt att sova nu... Men jag har det jaevligt mysigt haer med katten
Citera
2010-04-11, 17:41
Medlem
Blizzsuckss avatar
Jag har 3 st depot 100 mg hur gör jag bäst för snabb effekt? Känns lite obehagligt att tugga dom hur gör ni?
Citera
2010-04-11, 17:47
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blizzsucks
Jag har 3 st depot 100 mg hur gör jag bäst för snabb effekt? Känns lite obehagligt att tugga dom hur gör ni?
Du kan krossa dem och lägga pulvret i lite toapapper som du sedan snurrar runt som en boll. Svälj sedan ner med vatten.
Citera
2010-04-11, 17:48
Medlem
Blizzsuckss avatar
Man kan inte krossa dom och hälla ner i vatten och sen dricka?
Citera
2010-04-11, 18:03
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blizzsucks
Man kan inte krossa dom och hälla ner i vatten och sen dricka?
Jo, det går ju utmärkt också. Men trodde du ville bli av med den vidriga smaken.
Citera
2010-04-11, 20:18
Medlem
DoomSowers avatar
Alltså, i somras hade jag tramdol utskrivet pga en operation. Knaprade rätt lugnt och tog inte allt för höga doser. Men så en kväll fick jag världens "snetripp", eller vad man ska kalla det. Fick skitmycket ångest, självmordstankar och diverse otrevligheter. Blev rätt avskräckt tramadol efter det.
Citera
2010-04-11, 23:54
Medlem
korns avatar
hehe första gången ja käkade de tog ja 800 mg och de var ett sjukt skönt rus
Citera
2010-04-12, 00:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av korn
hehe första gången ja käkade de tog ja 800 mg och de var ett sjukt skönt rus

Haha de tror fan det. Tur att du inte krampa iaf, fast det kanske du gjorde? Tog själv ca 400mg första gången och fy fan va jag spydde men härligt som fan va ju de. Nu spyr jag i princip aldrig på varken tram eller andra opioider längre, varken med eller utan tolerans
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in