• 1
  • 2
2011-08-06, 23:33
Medlem
misterMes avatar
Hej.
För ett tag sedan så började min flickvän och jag prata om att vi inte längre har sex så ofta som vi brukade, och detta är oftast pga av att jag inte velat.
På grund av jobb osv så träffas vi inte så ofta så jag tänker ofta att jag hellre skulle vilja ligga och bara vara med henne men nu verkar det som att hon ser ett problem i att vi inte ligger med varandra tillräckligt mycket.
Jag vill förstås göra henne glad och kom att tänka på att jag onanerar ganska ofta och om jag slutade med det så skulle det säkert bli mer sex.
Men jag kommer inte undan att att det är svårt för mig då jag verkligen måste anstränga mig på att tänka på någon annan i stället för henne för att komma.
Några tips?
Citera
2011-08-06, 23:36
Medlem
svampdamps avatar
Prova lev ut en fetisch.
Citera
2011-08-06, 23:41
Medlem
Negerbollars avatar
Testa nya saker!
Citera
2011-08-06, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av misterMe
Hej.
För ett tag sedan så började min flickvän och jag prata om att vi inte längre har sex så ofta som vi brukade, och detta är oftast pga av att jag inte velat.
På grund av jobb osv så träffas vi inte så ofta så jag tänker ofta att jag hellre skulle vilja ligga och bara vara med henne men nu verkar det som att hon ser ett problem i att vi inte ligger med varandra tillräckligt mycket.
Jag vill förstås göra henne glad och kom att tänka på att jag onanerar ganska ofta och om jag slutade med det så skulle det säkert bli mer sex.
Men jag kommer inte undan att att det är svårt för mig då jag verkligen måste anstränga mig på att tänka på någon annan i stället för henne för att komma.
Några tips?

Jag är i exakt samma sits. Jag har en snygg tjej, lång, smal och blond MEN jag tänder inte på henne längre.
Runkar hellre till porr...

Vet inte varför, vill också ha tips.
Citera
2011-08-06, 23:55
Medlem
Danro80s avatar
TAR!

Oj.. detta var inte rys va?

ont: ni får väl göra det lite mer spännande.. ha sex i hissen, be henne klä ut sig till något roligt? haha
Citera
2011-08-07, 00:01
Medlem
misterMes avatar
Haha läser runt just nu på olika saker faktiskt!
Vi får väl prova någonting kul
Tack!
Citera
2011-08-07, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TimmieStark
Jag är i exakt samma sits. Jag har en snygg tjej, lång, smal och blond MEN jag tänder inte på henne längre.
Runkar hellre till porr...

Vet inte varför, vill också ha tips.

Pga porren tänder du inte på henne mer.
Citera
2011-08-07, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contessa
Pga porren tänder du inte på henne mer.

Så alla män som ser på porr tänder inte på sina flickvänner?
Citera
2011-08-07, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TimmieStark
Så alla män som ser på porr tänder inte på sina flickvänner?

Tills slut ja...tyvärr....
Citera
2011-08-07, 00:15
Medlem
Citat:
Tills slut ja...tyvärr....

Inte säkert ju Jag tänder inte längre på porr sen jag träffade min flickvän, kan helt serriöst inte finna en porrfilm upphetsande längre. Till en viss grad ja, men runkar inte till porr längre.

Har varit ihop med min tjej i 1,6 år om det gör någon skillnad.
Citera
2011-08-07, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eckelbarnet
Inte säkert ju Jag tänder inte längre på porr sen jag träffade min flickvän, kan helt serriöst inte finna en porrfilm upphetsande längre. Till en viss grad ja, men runkar inte till porr längre.

Har varit ihop med min tjej i 1,6 år om det gör någon skillnad.

Vänta 10 år.

Min sambo säger han behöver variation därför kollar han på porr...Han säger det är väl bättre me porr än att han är otrogen
Citera
2011-08-07, 00:26
Medlem
Citat:
Vänta 10 år.

Min sambo säger han behöver variation därför kollar han på porr...Han säger det är väl bättre me porr än att han är otrogen

Tror ni behöver hitta på något nytt. Jag har lixom tröttnat lite på "vaniljsex", det får lixom inte bli en vana, hitta på nya saker. När ni är ute och shoppar dra lixom med honom in i ett provrum och av med tröjan och flasha brösten för honom och säg att du har en överraskning när han kommer hem. Gör mer impuls saker än att lixom fråga "vill du ha sex" hela tiden, om han sitter vid tven så ta av dig och gå och sätt dig gränsle över honom näck, vill han inte då så får du fråga om han blivit bög?

NU vet jag ioförsig inte hur det är då jag inte har några egna erfarenheter av längre förhållanden än 1.6 år. Men jag antar att man måste testa lite nya saker och så.

aja fan va flumm denna texten blev! Hade
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in