2011-08-06, 17:13
Medlem
Rubriken kanske är lite missledande men jag undrar om någon har något tips på någon bra blogg / hemsida som sammanfattar datum då band släpper nya album osv.

Lyssnar på hemskt mycket metal och vill gärna vara tidig med att veta när album eller singlar släpps från olika band. Jag försöker hålla så bra koll som möjligt men det hade verkligen underlättat att få allt sammanfattat på ett och samma ställe.

Med metal syftar jag på "nu-metal", Asking Alexandria / Slipknot / We Came As Romans osv osv... Inte Iron Maiden eller annan "gammal-metal", hoppas ni förstår!

Tack på förhand!
2011-08-06, 17:28
Medlem
MeTaLRubEuSs avatar
Räcker inte den här tråden? https://www.flashback.org/t1408650

Sök först innan du gör en ny trådstart...
2011-08-06, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeTaLRubEuS
Räcker inte den här tråden? https://www.flashback.org/t1408650

Sök först innan du gör en ny trådstart...

Kollade faktiskt igenom den innan jag startade denna tråden, och nej den räckte inte.
2011-08-06, 19:39
Medlem
MeTaLRubEuSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zikek
Kollade faktiskt igenom den innan jag startade denna tråden, och nej den räckte inte.

Du har inte kollat igenom tråden ordentligt för det har snackats där om hemsidor där det står när metalband släpper nya skivor. Så, denna tråden är helt onödig. Dessutom är varken Asking Alexandria eller We Came As Romans Nu-metal band
2011-08-06, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeTaLRubEuS
Du har inte kollat igenom tråden ordentligt för det har snackats där om hemsidor där det står när metalband släpper nya skivor. Så, denna tråden är helt onödig. Dessutom är varken Asking Alexandria eller We Came As Romans Nu-metal band

Om jag hittat vad jag sökte skulle jag väl inte behöva göra en helt ny tråd? Men såvitt jag förstod var det väldigt mycket spridda band där, så inte riktigt vad jag söker, vill hitta specifikt.

Med "nu-metal" menar jag modernare band, inte gammal metal som t.ex Iron Maiden, jag hoppades att folk skulle uppfatta det på samma sätt som jag gör men uppenbarligen inte. Om du insisterar ska jag kolla igenom tråden du länkade ännu noggrannare med tvek om att det hjälper. Om någon admin eller mod tycker denna tråden är helt onödig får de gärna ta bort den. Annars uppskattar jag fortfarande hjälp eller tips om det jag skrev om!
2011-08-06, 20:35
Medlem
Noetlovskijs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zikek
Om jag hittat vad jag sökte skulle jag väl inte behöva göra en helt ny tråd? Men såvitt jag förstod var det väldigt mycket spridda band där, så inte riktigt vad jag söker, vill hitta specifikt.

Du vet att du kan fråga i den befintliga tråden, va?

Nu sätter jag lördagshänglåset på den här tråden.

*Fadoumph*

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in