God fortsättning på er alla! Tycker att denna tråd blir perfekt att starta såhär 1:a januari

Det har varit trådar uppe för metal-album både 09 och 10 och nu känner jag att det är dags att starta en för detta år.
Såg även denna tråd
https://www.flashback.org/t1400618 men tycker att det är en helt annan grej. Det ska även finnas en tråd enbart inriktad på kommande metalskivsläpp
Iaf så verkar det bli ett riktigt bra år vad det gäller skivsläpp. Jag har ett hyffsat stort gäng med grymma band som jag vet ska släppa detta år.
Architects släpper nytt
24:e januari.
Emmure, As Blood Runs Black och även
Dr. Acula släpper nytt
15:e februari.
Darkest Hour släpper nytt
22:a februari.
Sen är det många andra band som ska släppa ny skiva men där mycket fortfarande är oklart.
Caliban ska släppa nån gång i juni.
Suicide Silence och
Asking Alexandria ska släppa. Dock vet jag inte när men det verkar som att båda banden satsar på att få en tidig 2011 release.
Och till sist lite större band:
Trivium, Machine Head och
Lamb of God. Ni läste rätt om ni inte visste, alla tre ska släppa nytt nån gång 2011. Men det känns som att det kommer ta lång tid. Framförallt vad det gäller Lamb of God tippar jag på nästa vinter.
Det är släppen jag känner till och längtar otroligt mycket efter. Nu vill jag höra mer från er eftersom att det självklart kommer släppas mer metal än av dessa band.