2013-07-06, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av komocka
Nej den verkar ju vara spårlöst försvunnen, och någon förlust var det ju inte heller.

Haha jag vill bara se ett avsnitt då tjejen är från samma land som mig
Citera
2013-07-27, 03:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyllefyllot
"Ensam med havet" av Sebastian Näslund är omöjlig att hitta, bok finns, men filmdelen går inte att varken köpa eller titta på. Det är väldigt märkligt att den här inte finns på youtube när den är grymt bra den där dokumentären (han bygger en båt och seglar över Atlanten, själv).

Så jag vet inte, "inga torrentförfrågningar" står det i reglerna, men jag hittar den själv inte som torrent heller, finns inte på youtube vad jag har märkt och köpa "skiten" går inte heller, men någonstans måste den finnas. Det som är synd är att den här förmodligen aldrig kommer gå på tv igen, det var x antal år sedan jag såg den, och det var på svt.

Prova att kontaka honom personligen

http://www.arrandir.se/
Citera
2013-08-04, 17:18
Medlem
Någon som vet om man kan se säsong 2 av The Buried Life nånstans?
Citera
2013-08-12, 00:37
Medlem
Stream för nattens Breaking Bad, någon?

EDIT: Hittat en rätt bra, PMa mig för länk.
Senast redigerad av Majestics 2013-08-12 kl. 01:17.
Citera
2013-08-12, 02:10
Medlem
netr0pas avatar
Stream för dagens Break bad, va snäll och PM:a mig för jag är sååå tacksam om jag kan få kika på serien inatt
Citera
2013-08-27, 20:46
Medlem
Minns någon serien "Berömda fältslag" som gick på SVT under 80-talet? Serien tog upp olika fältslag och jag kan minnas Trafalgar, Austerliz samt Dardanellerna. Tror egentligen det var en fransk serie som SVT köpt men det var bra. Kan någon orginaltiteln på serien? Eller när den gick.
Citera
2013-10-13, 12:28
Medlem
Jag undrar om någon vet om det finns ett stort arkiv av SVTs uppdrag granskning.

Specifikt är det ett avsnitt där de granskar Sveriges integritet och hur USA har fått hjälp att spana på oss svenskar. Jag minns att de hade fått tag i mailhistorik där ämbetsmän mellan USA och Sverige mörkat avtal för att slippa ta upp det i riksdagen m.m.

Tror att avsnittet sändes för ca 2 år sedan.
Citera
2013-10-21, 21:33
Medlem
Jaggillarfusions avatar
Hej!

Det gick en tv-serie på SVT om två kurdiska pojkar som flydde till Norge från Irak tidigare i år om jag minns rätt. Serien var norskproducerad och hette Bröder, eller Brödre på norska. Serien är numera borta ifrån SVT-play och jag kan inte hitta den på någon annan plats. Kan någon snälla tala om för mig var den finns att få tag på?
Citera
2013-10-23, 00:26
Medlem
Moltisantis avatar
Letar efter filmen Night Sins (1997) som sändes som en mini serie på Tv4 1999 under namnet "Nattens Syndare.
Citera
2013-11-29, 19:21
Medlem
Jag söker efter en dokumentär som heter "Den sista samen" Den gick på TV4 2000-04-30 klockan 19:30. Behöver få tag på den i släktforskningssyfte. Skicka gärna PM om ni vet vart jag kan få tag på den!
Citera
2013-12-01, 15:09
Medlem
Var kan jag få tag på Lost Girl säsong 3 (gärna säsong 4 också) i hd-kvalité? Vill inte precis köpa en bluray från amazon och frakta till Sverige, (alldeles för bökigt). Försökte med Itunes men det går inte om man bor i Sverige. (OT: Otroligt irriterande att det är så svårt att köpa saker man vill ha utan att börja trixa med vpn å annat skit, kan inte tv-bolagen bara ta emot mina pengar för de serier jag gillar)
Citera
2014-01-12, 00:15
Medlem
Paradise hotel säsong 3 i norge. Finns den någonstans där det är möjligt att se det i mobilen? Ser det nu på datorn på tv6-play, men hade varit trevligt att kunna se det i mobilen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in