2013-05-03, 23:44
Medlem
JohnRims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sly^
Det här är möjligtvis en väldigt udda begäran, men jag har inte varit i Sverige under en väldigt lång tid nu, och kommer ihåg att jag läste en artikel på aftonbladets hemsida ang. att det enbart skulle ta Ryssland ungefär en vecka att invadera / ta över Sverige.

Och undrade nu om någon här möjligtvis minns om detta visades på SVT / TV4, och vilken dag?

Här är videon från det ryska programmet yesterday live angående försvaret som orsakade framsidenyheter på aftonbladet i alla fall https://www.youtube.com/watch?v=RTbL1hH19BE

EDIT: eller var det själva nyhetsinslagen du var ute efter?
Citera
2013-05-05, 12:57
Medlem
Andra Världskriget i Färg På Viasat History

Hey hey!
Har under en längre tid tittat på serien som går på Viasat History - "Andra världskriget i färg"
Har letat men bara blivit länkad till självaste viasat...
Tror den kallas "WW2 in color" på engelska...

Denna serie har nu gått både igår (lördag) från kl 11:00 till kl 18:00
Och idag (Söndag) så pågår serien hela dagen... det är totalt 13 avsnitt som tar upp stora händelser under andra världskriget

Är helt såld på serien och skulle vilja veta vart ifrån man kan ladda hem eller köpa denna serie... HELST med svensk text

Tackar på förhand
Citera
2013-05-05, 22:22
Medlem
Sly^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnRim
Här är videon från det ryska programmet yesterday live angående försvaret som orsakade framsidenyheter på aftonbladet i alla fall https://www.youtube.com/watch?v=RTbL1hH19BE

EDIT: eller var det själva nyhetsinslagen du var ute efter?

Precis, det är nyhetsinslag jag är ute efter. Helst från Sverige själv om du möjligtvis vet vart man kan finna det!
Citera
2013-05-23, 20:48
Medlem
StonedSwedes avatar
Någon som vet vart man kan få tag på Batman-serien från 90-talet? På dvd eller bluray?

Bästa tv-serien som någonsin har gjorts, fan i mig!
Citera
2013-05-23, 21:29
Medlem
Jag letar efter ett barnprogram, 90-00talet (kan även vara något äldre men gick runt denna tidpunkt) som handlade om en pojke och en flicka som var på sommarläger/simskola men av någon anledning hängde mer med busschauffören som tog dem till platsen. Simlärare var iaf en ung tjej och kille, varav tjejen hade en rosa baddräkt med ett runt hål över magen/naveln. Har också ett svagt minne av att den unga flickan hade två dockor som "symboliserade" (eller var stört lika) simlärarparet, där dockan också hade baddräkt med hål över magen.

Någon som minns vad detta hette?
Citera
2013-05-27, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mestroni
Söker efter första säsongen av Mot alla odds, hittar nada. Någon som vet vart det kan finnas?

swetv.org

Men titta hellre på den norska varianten, ingen grenser, som är mycket bättre:

http://tv.nrk.no/serie/ingen-grenser
Citera
2013-05-28, 20:57
Medlem
trallexs avatar
EDIT: fan då jävla fel tråd
Citera
2013-05-29, 02:31
Medlem
bluecafes avatar
Går det att få tag i Fråga olle-dokumentären alla säsonger sen start? Vet att det går att se en del av det på hemsidan, men vill ha allting väl förpackat och lättillgängligt även utan internet och utan att riskera att det slutar sändas på hemsidan.
Citera
2013-05-29, 06:17
Medlem
Fyllefyllots avatar
"Ensam med havet" av Sebastian Näslund är omöjlig att hitta, bok finns, men filmdelen går inte att varken köpa eller titta på. Det är väldigt märkligt att den här inte finns på youtube när den är grymt bra den där dokumentären (han bygger en båt och seglar över Atlanten, själv).

Så jag vet inte, "inga torrentförfrågningar" står det i reglerna, men jag hittar den själv inte som torrent heller, finns inte på youtube vad jag har märkt och köpa "skiten" går inte heller, men någonstans måste den finnas. Det som är synd är att den här förmodligen aldrig kommer gå på tv igen, det var x antal år sedan jag såg den, och det var på svt.
Citera
2013-05-31, 15:30
Medlem
Grymt sugen på att fixa fresh prince alla säsonger, har 1 och 2. Helst med svensk subtitle. Någon som vet något? Verkar vara skitsvårt att få tag på...
Citera
2013-06-24, 23:22
Medlem
Någon som vet var man kan kolla TV4 Spårlöst?
Citera
2013-07-02, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JonasQ
Någon som vet var man kan kolla TV4 Spårlöst?

Nej den verkar ju vara spårlöst försvunnen, och någon förlust var det ju inte heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in