• 1
  • 2
2011-08-06, 09:29
Medlem
Closetmonkehs avatar
Sitter och trycker i mig frukosten just nu och funderar över hur jag ska ta morgonsnusen. Jag vill göra det extra gott och speciellt denna morgon, något utöver det vanliga. Snuset i fråga är General Original Portion om det är av större relevans.

Nå, kära flashbackare, hur ska jag gå till väga för att få ut så mycket som möjligt ur njutningen? Kom med förslag, var kreativa!!
Citera
2011-08-06, 09:38
Medlem
Två snusar, en på varsin sida!
Citera
2011-08-06, 09:43
Medlem
Turist i tidens avatar
Vänta med att ta den tills i morgon. då blir den extra god.
Citera
2011-08-06, 09:47
Medlem
Deficios avatar
Ta in snusen, ta en kopp kaffe och "vattna" snusen med kaffet. Oerhört gott!
Ett annat förslag är att försöka vänta ett par timmar, då blir det verkligen något extra!
Citera
2011-08-06, 09:53
Medlem
Closetmonkehs avatar
Vill meddela att jag sitter med två bebisar under läppen, en på vardera sida. Självklart kompletteras detta med kaffe.
Detta innebär däremot inte att tråden måste dö!!
Förslag på udda sätt att utföra morgonritualen på mottages alltid varmt (då det är alltid är en morgon imorgon. Förhoppningsvis iallafall).

Edit: glömde skriva vad jag tycker om'et. Underbart, även fast det känns oerhört weird på den "ovana" sidan.
Citera
2011-08-06, 10:12
Medlem
_kathla_s avatar
Jag hade en kompis som under en lång period, och kanske fortfarande, tog portionen, drog den runt insidan på en Cola-flaska så att den sög upp läsken och sen stoppade upp den. Jag tycker själv detta är gott men brukar inte göra det på morgonen. Det är förslaget jag kan komma med.
Citera
2011-08-06, 10:59
Medlem
Ko.i.kukens avatar
lägg 2 st på varandra
Citera
2011-08-06, 11:23
Medlem
plaskets avatar
Doppa påsarna i whisky/cognac/vodka och lägg två i överläppen och två i underläppen. Fantastisk upplevelse!
Citera
2011-08-06, 12:02
Medlem
Urbexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plasket
Doppa påsarna i whisky/cognac/vodka och lägg två i överläppen och två i underläppen. Fantastisk upplevelse!

Blir dom goda ?
Citera
2011-08-06, 12:57
Medlem
dankars avatar
1-2 droppar citron på prillan så får den sig en frisk smak, whiskey fungerar också bra fast kanske inte lämpar sig så bra till morgonsnus.
Citera
2011-08-06, 13:40
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deficio
Ett annat förslag är att försöka vänta ett par timmar, då blir det verkligen något extra!

Det brukar jag göra ganska ofta, först sitta och beta av alla trådar på Flashback man är aktiv i medan man dricker kaffe och äter frukost. Oftast har det då hunnit gå en bra stund sedan man vaknat och sen petar man in en snus, otroligt skön upplevelse då. Blir lite av en belöning för att man dragit ut på intaget så länge.
Citera
2011-08-06, 14:40
Medlem
plaskets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urbex
Blir dom goda ?
Det blir alldeles, alldeles underbart.....
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in