Jag tänkte höra om det någon som beställd där ifrån? Hur är det med sekretessen när man beställer? Hur diskret är det och till sist, är det 18-års kontroll?
Jag har handlat därifrån och jag rekomenderar det varmt. Mycket snabb leverans med diskret avsändare. Vet inte om det är någon form av ålderskontroll men jag har svårt att tänka mig det.
Man måste vara 18 år för att få beställa från WT. Hur pass bra kontrollen är vet jag dock inte men jag kan tänka mig att den ligger på samma nivå som ex. naturensdroger
Jao dom flesta har det på sidan om fabror blå eller storebror skulle få för sig att knacka på.. Antar att dom nu inte har det eftersom det ska kosta satan med formulär och så. Det låter finfint, då kanske man tar och beställer därifrån nästa gång.
Worltrading har en butik i köpcentret Kupolen i Borlänge.Bor själv här i Blge..och har köpt några pipor och bongar och massvis med rullpaper därifrån.Det är en grymt bra affär.
Funderar själv på att köpa vågen som väger 0,1 - 200 Gram för 350kr.
Om den mäter rätt och är okej annars så är det ju det billigaste jag hittat hittils..
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!