2010-04-17, 19:27
Medlem
LillaLabans avatar
Helvete vad jag längtar efter Elitlopps-helgen nu.
Citera
2010-04-17, 19:39
Bannlyst
Hade Vejby Boom satt nosen först idag så hade V5 suttit + 6 rätt. Nu blev det tre femmor. Hade Vejby Boom hunnit fram senast hade det blivit sju rätt med en bra utdelning.
Satt ett gäng framför mig på Åby idag som fick sju rätt, bara att lyfta på hatten.
Citera
2010-04-17, 19:42
Medlem
JockeMeKnivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillaLaban
Helvete vad jag längtar efter Elitlopps-helgen nu.

Jag gjorde det innan, men tyckte det blev lite avslaget eter Copper Beech vann finalen idag. Känns som det var väldigt många hästar som underpresterade. Beannie MM höll godkänt, Torvald knappt godkänd efter den resan. Och Triton Sund såg man aldrig.
Att Debbie Brodda blev 3a och Go on Pale 4a säger väl allting. Två hästar som mest brukar ta pallplatser på lördagarna.

Men men, snart är man taggad igen. Vi kmr få se vad Nu Pagadi verkligen går för. Torvald Palema på sin bästa distans. En ännu mer vässad Jaded detta året. Maharajah?
Och dessutom intressanta utländska gäster, förhoppningsvis lite bättre än den australienska hästen förra året
Citera
2010-04-17, 23:13
Medlem
otec_sates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nickedi
Hade Vejby Boom satt nosen först idag så hade V5 suttit + 6 rätt. Nu blev det tre femmor. Hade Vejby Boom hunnit fram senast hade det blivit sju rätt med en bra utdelning.
Satt ett gäng framför mig på Åby idag som fick sju rätt, bara att lyfta på hatten.

Nice! Då var dom dom enda förutom andelsspelen i Hallunda, där 42 personer fick dela på 20,5 mille!

http://www.aftonbladet.se/sportblade...icle6972960.ab
Citera
2010-04-17, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nickedi

Citat:
Förutom systemen i Hallunda var det bara en spelare som lyckades få sju rätt på V75 denna lördag. Spelaren hade lämnat in sitt system via atg.se
Satt dom med laptopen och trådlöst? Såg du kanske inte?
Citera
2010-04-18, 02:20
Medlem
Tjena.. Vill veta om han/hon fick in 7 rätt på sitt reducerade system http://www.abcranken.se/ sen kolla på Zena85 2577 rader på publicerade system. Som jag fattar det så fick han in alla rätt? Soft med 4.8 mille:P peace
Citera
2010-04-18, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lemolle
Tjena.. Vill veta om han/hon fick in 7 rätt på sitt reducerade system http://www.abcranken.se/ sen kolla på Zena85 2577 rader på publicerade system. Som jag fattar det så fick han in alla rätt? Soft med 4.8 mille:P peace
Stämmer bra de. 7 rätt men sen om det är inlämnat eller ej vet vi inte.
Citera
2010-04-18, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krystal
Stämmer bra de. 7 rätt men sen om det är inlämnat eller ej vet vi inte.

Snacka om tråkigt om den inte blev inlämnad.. han ångrar nog det. hehe.
Citera
2010-04-18, 12:35
Medlem
Ratsys avatar
Överlägset Race av JockeMeKniven och Nickedi som båda även ryckte rejält i TotalRacet..
Gratulerar Jocke till dubbla segrar i OlympiaRacen i överlägsen stil.

Nu är det dags ElitRace som består av 8 omgångar innehållande flera av årets höjdpunkter.

24-april Umåker (Guldbjörken)
1-maj Örebro (Örebro International)
8-maj Gävle
13-maj Åby (Kunga/Drottningpokalen)
15-maj Dannero
22-maj Solvalla (Guldfinal)
29-maj Solvalla (Harper Hanovers Lopp +V75-finaler)
30-maj Solvalla (Elitloppet)

Notera att 13-maj är det V75 en torsdag och 30-maj en söndag!
Citera
2010-04-18, 16:08
Medlem
Ratsys avatar
"Jag kan inget om hästar och när jag provat att göra systemen själv har det bara blivit ett eller två rätt. Därför tryckte jag ut en Harry Boy på 500 kronor som jag makulerade direkt och sedan skrev av och så lämnade vi in det systemet flera gånger."

Så det är så man ska göra.....
Citera
2010-04-18, 18:52
Medlem
JockeMeKnivens avatar
Gytt med seger i båda racen, känns som att det gick ganska segt i början av året. Men nu är spelformen uppåtgående och nu hoppas jag att det ger utslag i plånboken
Ny spännande omgång i racet nu, kanske den roligaste på året med flera fina helger!
Lycka till och keep up the good work ratsy!
Citera
2010-04-18, 21:24
Medlem
Flashback-nicks avatar
Varför håller dom V75 på Åby på en torsdag? Jag hade velat gå, men kan inte på en vardag.
Var för övrigt där nu i helgen för första gången. Riktigt skoj, gick inte så bra dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in