2007-09-26, 10:49
Medlem
qwertas avatar
Lite i mitt tycke spelvrda Unibet odds i kvll,
oddsen r frn tidningen i dag,
och Unibet brukar snka snabbt,
fast oddsen brukar stmma som start odds.

Condrads on line 6,00
Frasse Fliliokus 12,00
Elton Sidney 4,25

Kul drag tycker jag ocks Florence Broline r,
ger 15,00 hos Unibet, kan dock tnka mig att ATG oddset r hgre.

Har inte analyserat motstndet s mycket,
men knns som spelvrda odds!
Citera
2007-09-26, 11:55
Medlem
qwertas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwerta
Lite i mitt tycke spelvrda Unibet odds i kvll,
oddsen r frn tidningen i dag,
och Unibet brukar snka snabbt,
fast oddsen brukar stmma som start odds.

Condrads on line 6,00
Frasse Fliliokus 12,00
Elton Sidney 4,25

Kul drag tycker jag ocks Florence Broline r,
ger 15,00 hos Unibet, kan dock tnka mig att ATG oddset r hgre.

Har inte analyserat motstndet s mycket,
men knns som spelvrda odds!

Blev en V64 av det, sen fr vi se.

spik p Conrad,

U-hstar p Frasse, och Elton.

Florence fick sllskap av Drisco
Citera
2007-09-26, 16:41
Medlem
Citat:

spik p Conrad,

Fin chansdubbling i sista
Citera
2007-09-26, 19:34
Medlem
BeiNs avatar
Jag tror p Elgeance i sista, hoppas inte hans fina rad blir bruten hr. Sen knns de vll som general de mai r klart spelvrd till 7x pengarna.
Citera
2007-09-26, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeiN
Jag tror p Elgeance i sista, hoppas inte hans fina rad blir bruten hr. Sen knns de vll som general de mai r klart spelvrd till 7x pengarna.
Erik sopan r ju smst i vrlden s troligtvis frlust dr med
Citera
2007-09-27, 01:07
Medlem
BeiNs avatar
Tur jag garderade dubblen dr d eller vad sger du?
Citera
2007-09-27, 01:23
Medlem
qwertas avatar
Citat:

spik p Conrad,

Blev man inte rik p
Citera
2007-09-27, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeiN
Tur jag garderade dubblen dr d eller vad sger du?
Jaopp - grattis.

BTW: Mirelle s, Fama Currit bda stona r kusligt lite streckade? Spelvrda! I alla fall i nulget, tror till och med att de kommer g ner i streck, skulle i alla fall inte bli frvnad.

Mac Kindley r dock kusligt mycket streckad, den lr jag chansa bort. Visserligen kr Bergh i ett fruktansvrt flyt s jag fr se, men I dont like him. I samma lopp r Kung ke lite streckad med Jos Cortina, punktering sist redan i frsta svng... Kommer vara 5 gnger bttre n sist det kan jag lova. Rcker det d tro?! Men nuvarande 6% r kriminellt.

Duper S.G ser ut att bli lite bortglmd, shit knns som jag bara rabblar bakspr iom spiken p Euro Staro Crown med...

Men denna omgngen letar man ju lite bortglmda bra hstar osv. i och med jackpotten! Man vill ju inte missa en eller ett par miljoner
Citera
2007-09-27, 15:31
Medlem
Raoul~Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Champine
Jaopp - grattis.

BTW: Mirelle s, Fama Currit bda stona r kusligt lite streckade? Spelvrda! I alla fall i nulget, tror till och med att de kommer g ner i streck, skulle i alla fall inte bli frvnad.

Mac Kindley r dock kusligt mycket streckad, den lr jag chansa bort. Visserligen kr Bergh i ett fruktansvrt flyt s jag fr se, men I dont like him. I samma lopp r Kung ke lite streckad med Jos Cortina, punktering sist redan i frsta svng... Kommer vara 5 gnger bttre n sist det kan jag lova. Rcker det d tro?! Men nuvarande 6% r kriminellt.

Duper S.G ser ut att bli lite bortglmd, shit knns som jag bara rabblar bakspr iom spiken p Euro Staro Crown med...

Men denna omgngen letar man ju lite bortglmda bra hstar osv. i och med jackpotten! Man vill ju inte missa en eller ett par miljoner

Gold Strike vinner frsta, mjligen att jag streckar Camilla Highness ocks.

Fama Currit r lite streckad, ja, mycket spelvrd.

Jag streckar inte Mac Kindley, tror det blir spik p Herr Faust, han br leda runt om.

Duper S.G lr ju inte f en chans d Superior Dust fr jogga ostrd i ledningen, mjlig spik dr ocks.

Simb Robitaille spurtade bra bakom ldans K. frra gngen, 5%!!! Btw s r ldans K. ocks bara i 13%.... Varnar ocks fr 10 Fire i samma lopp...

Silver ser ppet ut (som vanligt), blir vl en 6-7 streck dr...
Citera
2007-09-27, 15:41
Medlem
BeiNs avatar
Kvllens 65a r jvligt intressant, Spik i lopp 1,5,6 sen kanske alla hstar lopp 4a och en mnga strecka i de vriga 2, vad tror ni?
Citera
2007-09-27, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raoul~Duke
Gold Strike vinner frsta, mjligen att jag streckar Camilla Highness ocks.

Fama Currit r lite streckad, ja, mycket spelvrd.

Jag streckar inte Mac Kindley, tror det blir spik p Herr Faust, han br leda runt om.

Duper S.G lr ju inte f en chans d Superior Dust fr jogga ostrd i ledningen, mjlig spik dr ocks.

Simb Robitaille spurtade bra bakom ldans K. frra gngen, 5%!!! Btw s r ldans K. ocks bara i 13%.... Varnar ocks fr 10 Fire i samma lopp...

Silver ser ppet ut (som vanligt), blir vl en 6-7 streck dr...

Klart du spikar Jormajveln. Ingen feeling fr denne alls, nnu vill sga!

Bara inte Mac Kindley kommer till tten fr d lr loppet vara ver, tror inte nmnvrt p honon heller.

Superior Dust och Egola Bay kanske lser loppet i ddens resp. spets. D lr nn av de 2 vinna ja.

Vilka 6-7 stycken strckar du i silver isfall?
Citera
2007-09-27, 17:16
Medlem
GmbHs avatar
V75 ser vldigt intressant ut, det finns ingen "given" spik? Jag har ingen klar vinnare at bjuda p, men vill hja ett varningens finger fr Travel s.
Nu stort kuskfrstrkt med Ulf Ohlsson och med ett vettigt lge. Blir det bara lite fart i loppet s kan han flla allt till slut. Ett kul streck!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in