2009-12-22, 17:54
Medlem
serotonins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fcukyou
Helt sjukt att s mnga "experter" spikar BBS i sista avdelningen....

Instmmer, ett ynka lopp i kroppen efter 1 rs frnvaro och uppe i 74% nu. Never ever att jag spikar, fast det r en riktigt bra hst i grunden. Lurar p om inte Bull Trap kan runda det hr gnget till 11%.
Citera
2009-12-22, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av serotonin
Instmmer, ett ynka lopp i kroppen efter 1 rs frnvaro och uppe i 74% nu. Never ever att jag spikar, fast det r en riktigt bra hst i grunden. Lurar p om inte Bull Trap kan runda det hr gnget till 11%.

Finns risk att jag spikar emot. Eller ett starkt chans ls. Har tre tnkbara vinnare som jag hmtar hem jackpotten med
Citera
2009-12-22, 20:38
Medlem
I takt med att omsttningen kat med ca 5M under kvllen s har BBS sjunkit frn 76% till 64%. Helt klart en bra hst i grunden, dock inte stenklart till 76% och nu verkar strecken vettigare. Goop har kat mest annars verkar det som om strecken spridits ut ver hela loppet mer eller mindre.
Citera
2009-12-22, 21:30
Medlem
Demitri-s avatar
Jag kollade nyss p UppWrmning med Widman och dr pratade de om att det troligtvis kommer sn imorgon kl 15 vilket kan gra att det inte gr att kra barfota. Detta r mycket intressant eftersom den strsta favoriten som r i sista avdelningen r mycket bttre om den kan g barfota. Det kan bli som med Local Conch i lrdags. Han var tvungen att g med skor och frlorade troligtvis p.g.a. det. Svr omgng!
Citera
2009-12-22, 21:32
Medlem
the head honchos avatar
Jag r en ATG noob, men har 2 frgor.

1. Vad r det som bestmmer "turordningen"? Dvs vilken hst man ska f om ngon stryks. Borde inte hstar tidigt i turordningen f lite ondigt mycket streck p sig eftersom alla som spelat strukna hstar fr dem istllet?

2. Vad hnder om man har gjort ett system som inkluderar alla hstar i ett visst lopp och en eller fler hstar i det loppet sen stryks. Fr man d tillbaka pengarna fr de rader som inkluderade den strukna hsten eller kommer man f flertalet identiska rader?
Citera
2009-12-22, 22:39
Medlem
SuperArnies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the head honcho

1. Vad r det som bestmmer "turordningen"? Dvs vilken hst man ska f om ngon stryks. Borde inte hstar tidigt i turordningen f lite ondigt mycket streck p sig eftersom alla som spelat strukna hstar fr dem istllet?

2. Vad hnder om man har gjort ett system som inkluderar alla hstar i ett visst lopp och en eller fler hstar i det loppet sen stryks. Fr man d tillbaka pengarna fr de rader som inkluderade den strukna hsten eller kommer man f flertalet identiska rader?

1. Turordning baserad p hur mycket startpong hsten har. Den som har mest startpong gr in som frsta reserv och s vidare. Det r hstens fem senaste starter som bestmmer hur mycket startpong hsten har.

Man fr 200 pong om man vinner ett lopp, 100 om man r tv, 65 om man kommer tre, 25 fr en fjrde plats och slutligen 15 pong om man kommer femma. Sen fr man 1 pong fr varje 100 lapp som hsten springer in i det aktuella loppet. Har man redan med frsta hsten p turordningen s fr man andra hsten i turordingen osv. Man kan sjlv strecka i egna reserver.

2. Har du alla hstar i ett lopp och en hst blir struken s fr du in frsta hsten p turordningen (om du inte har streckat i egna reserver) och vinner den hsten s r du med p 2 system.

Fr du till exempel 7 rtt och du har alla hstar i ett lopp och en hst blir struken och du fr in frsta hsten p turordningen och den vinner s fr du 2 kuponger med 7 rtt.
Citera
2009-12-23, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av the head honcho

Du fick kanonsvar ovan.

Men det fetmarkerade:
Jo, s blir det.
Stryks till exempel en favorit vldigt sent blir frsta hsten i turordningen kopist verspelad.
Citera
2009-12-23, 02:46
Medlem
the head honchos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Champine
Du fick kanonsvar ovan.

Men det fetmarkerade:
Jo, s blir det.
Stryks till exempel en favorit vldigt sent blir frsta hsten i turordningen kopist verspelad.
Tack s mycket till er bda!
Citera
2009-12-23, 09:23
Medlem
roppans avatar
Jag lmnar in den hr raden. P mndag nsta vecka skrattar jag nr jag gr till banken och gr ett uttag.. sen bokar jag en januari till maj-resa och kommer hem till vren igen.

1. 2,4,7,8,12
2. 1,3,9,11
3. 1,2,3,4,9
4. 12
5. 3,4,5,6,8,10,11
6. 4
7. 2,4,7,12
Citera
2009-12-23, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roppan
Jag lmnar in den hr raden. P mndag nsta vecka skrattar jag nr jag gr till banken och gr ett uttag.. sen bokar jag en januari till maj-resa och kommer hem till vren igen.

1. 2,4,7,8,12
2. 1,3,9,11
3. 1,2,3,4,9
4. 12
5. 3,4,5,6,8,10,11
6. 4
7. 2,4,7,12

Det gr du knappast med den raden, men ven om du nu mot all frmodan har den drmmen s ska du knappast dela med dig av den raden
Citera
2009-12-23, 09:57
Medlem
roppans avatar
Det str var och en fritt att rygga en anonym internet-rad p 2800 rader. Ramla inte ur Jorma!
Citera
2009-12-23, 11:16
Medlem
Flashback-nicks avatar
Eftersom jag ska bort tills obestmd tid ikvll kommer min race-rad hr:

2 Canendel
9 Pamona
1 Salinity
4 Simsala
8 Young Forever
6 Carmen Launcher
1 B.B.S. Bigtrade

Systemet ser ut s hr:

2,4
1,3,9,11
1,2,4,8,9
2,3,4,5,8,12
3,5,6,8,9,10,11
4,6
1

Krav: minst en av Salinity, Simsala eller Young Forever.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in