nu får du säga exakt. kan inte bara säga i närheten ju... söder eller norr om stan?
hur många rader spelar du idag? kan du inte lägga upp ditt system?
kung åke! bara njuta. synd att giant superman inte riktigt kunde kliva fram i slutet. hade honom också
Nejdu fler detaljer får du inte
Jag spelar mellan 2000-4000 rader själv varje vecka förutom andelsspelen jag gör. Men just denna omgång skulle jag ha fått in första 4vinnare på endast 6rader
Kolla in min speldagbok, där brukar jag spela h2h med mina vinnare jag tror på. och som du ser så fick jag in 3 av 4 "vinnare" idag
Nej mitt system lägger jag aldrig upp, inte tänker jag dela med mig av mina jackpot miljoner förutom till mina andelskunder
om jag får komma in till butiken så kör jag gärna på ditt andelssystem, har inte riktigt tid att lägga ner flera varje helg på att hitta dom bästa hästarna.
om du inte vill skriva ut vart den ligger så kanske jag kan få lite ledtrådar och lösa det själv? eller gärna pm.
Senast redigerad av fcukyou 2009-06-21 kl. 16:11.
Ska man säga KATCHIIING till miljonerna? så håller vi tummarna för de 2 sista loppen och att teaser FALLER
fcukyou, jag är ledsen men det håller jag för mig själv. Känner inte för att outa mig på flashback tyvärr. Men det kanske ändras senare i framtiden då jag faktiskt har flera härifrån som är sugna på att vara med mig
förstår dig.. finns flera idioter som man inte vet vad dom har innanför pannbenet. ingen aning om vad dom vill hitta på för skit helt utan anledning.
jag är endast intresserad av trav och spel och hoppas därför du ändrar dig och kanske bjuder in en exklusiv skara till att spela och dela på ett andelsspel.
Var lite synd med galoppen på Tjacke gold.. hade mycket förtroende för den hästen.. streckad ca 15% också men men 65k rikare och jag har täckt ytterliggare 30 veckors spel
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!