2009-05-25, 17:52
Medlem
Ratsys avatar
Race: (Hinner jag hem innan spelstopp så lämnar jag kanske ett nytt)

9 VICTORY LOVE
5 CHIMALL T.T.
9 LIE DETECTOR
5 REA MONTANA
12 BERETTA AVANTI
2 CASH WINNING VITA
12 IMOLA NOVEMBER

Inga skrällar skulle jag tro men svårt innan man vet oddsen.
Blir någon struken så kör jag på turordningen, hoppas det är OK.

Nu drar jag till Rom. Höres under lördag igen.

Lycka till med spelet sålänge.
Citera
2009-05-25, 17:57
Medlem
soups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratsy
Race: (Hinner jag hem innan spelstopp så lämnar jag kanske ett nytt)

9 VICTORY LOVE
5 CHIMALL T.T.
9 LIE DETECTOR
5 REA MONTANA
12 BERETTA AVANTI
2 CASH WINNING VITA
12 IMOLA NOVEMBER

Inga skrällar skulle jag tro men svårt innan man vet oddsen.
Blir någon struken så kör jag på turordningen, hoppas det är OK.

Nu drar jag till Rom. Höres under lördag igen.

Lycka till med spelet sålänge.

Trevlig resa!

(Chimall TT är solklar!)
Citera
2009-05-29, 09:29
Medlem
roppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soup
Trevlig resa!

(Chimall TT är solklar!)
Det är aldrig solklart med en lallare i sulkyn. Jag tror på spets och slut för en annan häst som kommer bli bortglömd i det loppet. För utdelningens skull hoppas jag verkligen att Chimall TT har en dålig dag och inte tuggar ner min häst över upploppet.

Mina drag:
V75-1 : 1. Device blir farlig med rätt resa. Kanonbra sist.
V75-2 : 1. Manhattan Sassy - spets och slut!
V75-4 : 3. Sahara C Four. Förutsatt att den får springa barfota som sist.
V75-5 : 8. Hunter Brodde. Erik igen.. styr in hästen först över mållinjen.
V75-6 : Klarar Bob Hope ännu en bedrift? Hårdast emot 6. Clear Sign med Robert Bergh.

Race:
1
1
9
3
8
6
12
Senast redigerad av roppan 2009-05-29 kl. 09:34.
Citera
2009-05-29, 17:54
Medlem
soups avatar
Soups fredagsanalys:

avd.1 : Victory Love. Klart. Många fina hästar i främre raden, Glide kronos kommer toköppna för att kunna ge Immenso ledningen. Device kommer försöka hålla emot Glide.K men det kommer kosta för mkt. Victory Love och M.T Cherokee är dom som kommer tjäna på den hårda starten och då victory love har visat sig vara 1 sekund bättre än övriga fältet är det inget snack om vem som vinner! SPIK

Avd 2. Chimall T.T kommer göra ungefär som senast, fast nu står han lite bättre till så dom andra kusarna blir väl slutkörda något tidigare. Björn goop kommer göra sig löjlig genom att försöka hålla ledningen från start till mål resultatet blir en stum häst vid upploppets början och sist i mål. SPIK

Avd.3 : Jag kommer strecka 3 llr 4 hästar. 3-4-9 i första hand. Tror väl egentligen mest på Lie detector, hon kommer nog få ett utmärkt lopp trots den korta distansen. Kanske får för mig att plocka med Trophy stand också.

Avd. 4 : Lite smålurigt, finns nog 6-7 hästar som kan vinna det här. Sahara C.Four kommer med all sannolikhet bli överstreckad, men bör väl komma med på systemet som 3-4häst. 5-7-2-9-3 borde räcka, 11-12 kan streckas om man tror på högt tempo.

Avd.5 : "I saw you" kommer inte få sitta ifred denna gången och plockas bort från systemet. Jag streckar 2-7-8-11. Där 8 Hunter Brodde förmodligen är bästa häst och kanske kan vara en motiverad spik, trist läge dock.

Avd. 6 : Orkar Bob Hope ännu en gång? njaä säger jag. Om jag väljer att spika blir det isf nr2 Cash winning vita. Vid gardering 1-2-4-8-11.
11 Star Running är streckad på 1% och borde få vinna snart.

Avd. 7 : Vet inte riktigt hur jag ska hantera det här Långloppet. Blir nog till att tyda morgondagens information. hittils har jag kommit fram till att 1-6-8-11-12 är streckvärda, tvivlar dock på att jag kommer strecka fler än tre.

allt gott!
Citera
2009-05-29, 19:47
Medlem
Ett tips för den som är lite snål som jag så finns det 25 kronors rabatt koder i sportbladet idag som endast gäller på V75 i imorgon, så om ni har nån aftonbladet från idag liggandes på jobbet eller nåt kan ni tjäna några kronor
Citera
2009-05-29, 20:04
Medlem
soups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LinusJkpg
Ett tips för den som är lite snål som jag så finns det 25 kronors rabatt koder i sportbladet idag som endast gäller på V75 i imorgon, så om ni har nån aftonbladet från idag liggandes på jobbet eller nåt kan ni tjäna några kronor

hoj, antar att det gäller endast om man lämnar in via ombud?

Bra deal dock. 1 x 25kr system gratis. Får väl gå till någon affär sen o klippa ut.
Citera
2009-05-29, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soup
hoj, antar att det gäller endast om man lämnar in via ombud?

Bra deal dock. 1 x 25kr system gratis. Får väl gå till någon affär sen o klippa ut.

Japp det gäller bara på atg ombuden men jag såg nu när jag läste den lilla texten att det endast gällde om man köpte en harry boy för 150 kr eller mer..
Citera
2009-05-29, 21:28
Medlem
serotonins avatar
Har börjat kika på morgondagens lopp nu. Vid en första anblick ser det väl inte så jättesvårt ut. Chimall spikas. Varför tror du inte på Sahara C.Four soup?
Citera
2009-05-29, 21:32
Medlem
aftonbladet plus...:

https://www.flashback.org/showpost....postcount=7470
Citera
2009-05-29, 21:46
Medlem
Straight pulls avatar
Fick 7 rätt ihop med kompisen i lördags ska lägga upp ett kvitto. 36.721:-

Race

4 IMMENSO NOVEMBER
5 CHIMALL T.T.
5 LOVELY CONCH
3 SAHARA C.FOUR
2 BRAVADO
1 BOB HOPE
12 IMOLA NOVEMBER
Citera
2009-05-29, 22:04
Medlem
Jag fick en gratis Harry boy. Jag har ingen koll hur det går till när man spelar på hästar. Jag skulle vilja använda den i morgon på elitloppet. Ska jag bara lämna fram kupongen och säga harry boy? Vilket lopp? Får man kvitto på vilka hästar som är "mina"?
Citera
2009-05-29, 22:37
Medlem
soups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serotonin
Har börjat kika på morgondagens lopp nu. Vid en första anblick ser det väl inte så jättesvårt ut. Chimall spikas. Varför tror du inte på Sahara C.Four soup?

Känns som att det blev lite för enkelt förra veckan, raka vägen till mål liksom. Lär bli mer avancerat denna gången. Sen måste han springa lika fort igen för att vinna, vet inte om han gör det två lopp i rad, och nu från ett lite sämre läge. Därför ingen spik för mig i dagsläget.
Får se imorgon, då kanske det är bästa hästen igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in