Sicken jävla pajas. Finns amatörer som kör bättre än den idioten. Han hade tom sagt i intervjuer att han kan vinna från dödens, så lägger han sig i rygg på ledaren. Äckligt dåligt mot spelarna. Hoppas att man sätter upp en riktig kusk eller att ägarna flyttar hästen till en annan tränare.
I 3e lutar det åt att jag spikar Evidence Ås som slog Crown Kemp från dödens, men blev förbipasserad av en smygkörd Global Glide. Detta i årsdebuten! Tycker att Acclaim inte visat toppform samtidigt som han lär få göra en del jobb själv med ett så litet fält.[/quote]
svårt det där. man får väl gå lite efter vilken information som kommer från tränare o kuskar på fre/lör. Vågar nog inte lämna acclaim, inte heller S.J.'S PHOTOCOPY, har för mig att den kusen är väldigt snabb iväg och kan snuva dom innanför på ledningen, om inte det så blir den farlig med ok resa. Har ju trots allt gått bra tider på slutet. Face the evil är den enda som jag med enkelhet skriver av i det loppet.[/quote]
SJ´s Photocopy startsnabb..? Nej det är den inte. Du måste blanda ihop den med någon annan häst.[/quote]
hehe.. raka spåret till ledningen blev det. Gick bra ändå tillslut då acclaim singlades.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!