Någon som vet hur /eller om det går att ta bort den dära j*vla live tv:n som uppstår på ATG:s hemsida när man loggar in
är totalt ointresserad av deras skitsnack och det är allmänt störande enligt min åsikt
Beror på propositionerna och hur många som anmäler till loppet, mellan 6-15 och i dem flesta fallen 12.
Om Västerboonthenews håller formen kommer vi få se honom vinna Sweden Cup i maj Sanna mina ord.
Okej, tack.
Men alltså...om det är 15 är det ju mycket svårare att vinna. Hur kan man satsa om man inte vet i förväg hur många hästar som kör i varje lopp? Har dom inte system med ersättare?
Jag såg att min kupong gällde för i morgon söndag. Körs inte v75 vanligtvis lördagar?
Hoppas hur som helst att få en massa pengar, he he
Men alltså...om det är 15 är det ju mycket svårare att vinna. Hur kan man satsa om man inte vet i förväg hur många hästar som kör i varje lopp? Har dom inte system med ersättare?
Jag såg att min kupong gällde för i morgon söndag. Körs inte v75 vanligtvis lördagar?
Hoppas hur som helst att få en massa pengar, he he
Jag råder dig att gå dit du lämnade in kupongen på måndag så kan dem rätta den åt dig.
Ja, är det 15 hästar i varje lopp är det mycket svårare än om det är 12. det du vet i förväg är på söndag kväll när startlistorna släpps för nästa lördags V75, med de hästar som har anmält för att köra i dessa lopp.
Söndagens V75 är pga det första av åtta lopp i Solvallaserien (matchning mot Europaderbyt). Denna är öppen för 4-åringar.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!