Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71
Jag tillhr inte dem som vet bttre och inte gr ngot t det. S nej, jag avsg inte mig sjlv i frra inlgget.
Att det r riktigt att insatsfrdelningen beskriver situationen mer korrekt rder det vl knappast lngre ngot tvivel om nr t o m ATG's frsljnings- och marknadsdirektr Kent hlander sger att det r viktigt att titta p insatsfrdelningen fr att den r mer korrekt?
Men om dom flesta gr efter streckfrdelningen s borde ju du som gr efter insats % vara glad fr att du kan f ut bsta mjliga vrde p dina hstar?
Finns kanske ingen som helst anledning att veckovis g p hr inne med 25 inlgg om det nr dom flesta inte bryr sig.
Fr min del s kr jag tex mnga kupongen p chans dr tex 1-2 4.e handare p strecken SKA vinna en V75 omgng eller en V4 omgng eller max 1 av dom 3 mest streckade eller hst 2 stycken 2.a handare p STRECKEN.
Skulle jag d g efter insats % s jag f tnka om helt nr det gller dom banorna d kanske en 3.e handare p 30 % i strecken har mindre insats p sig n 4.e handaren p 29% i strecken.
Har fungerat mer n vl fr mig s jag kommer fortstta kra efter streckfrdelningen ven om atg ndrar s insats % kommer synas mer framver.