2013-05-13, 20:04
Medlem
Zerozorros avatar
@Strappa71

Nu brjar vl nd den hr span bli ondigt tjatig och lng. Och det som str mig lite grand r att nr du skriver de som vet bttre s fr jag den underliga knslan att du sjlv anser dig tillhra dom..
Citera
2013-05-13, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zerozorro
@Strappa71

Nu brjar vl nd den hr span bli ondigt tjatig och lng. Och det som str mig lite grand r att nr du skriver de som vet bttre s fr jag den underliga knslan att du sjlv anser dig tillhra dom..

Jag tillhr inte dem som vet bttre och inte gr ngot t det. S nej, jag avsg inte mig sjlv i frra inlgget.

Att det r riktigt att insatsfrdelningen beskriver situationen mer korrekt rder det vl knappast lngre ngot tvivel om nr t o m ATG's frsljnings- och marknadsdirektr Kent hlander sger att det r viktigt att titta p insatsfrdelningen fr att den r mer korrekt?
Citera
2013-05-13, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71
Jag tillhr inte dem som vet bttre och inte gr ngot t det. S nej, jag avsg inte mig sjlv i frra inlgget.

Att det r riktigt att insatsfrdelningen beskriver situationen mer korrekt rder det vl knappast lngre ngot tvivel om nr t o m ATG's frsljnings- och marknadsdirektr Kent hlander sger att det r viktigt att titta p insatsfrdelningen fr att den r mer korrekt?

Men om dom flesta gr efter streckfrdelningen s borde ju du som gr efter insats % vara glad fr att du kan f ut bsta mjliga vrde p dina hstar?

Finns kanske ingen som helst anledning att veckovis g p hr inne med 25 inlgg om det nr dom flesta inte bryr sig.

Fr min del s kr jag tex mnga kupongen p chans dr tex 1-2 4.e handare p strecken SKA vinna en V75 omgng eller en V4 omgng eller max 1 av dom 3 mest streckade eller hst 2 stycken 2.a handare p STRECKEN.

Skulle jag d g efter insats % s jag f tnka om helt nr det gller dom banorna d kanske en 3.e handare p 30 % i strecken har mindre insats p sig n 4.e handaren p 29% i strecken.

Har fungerat mer n vl fr mig s jag kommer fortstta kra efter streckfrdelningen ven om atg ndrar s insats % kommer synas mer framver.
Citera
2013-05-14, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bodyboy
Tack - ser skapligt ut nu. Frdelen har varit tidigare nr det krnglar att man brukar f en extra vecka ATG-Live ...

Edit : Men just nu hackar det helt bedrvligt - br bli tv veckor ...

Nu fick man e-mail om en vecka extra

Citat:
Som du frhoppningsvis mrkt har vi frbttrat kvaliteten i Lopparkivet (alla nya lopp frn 6:e maj) samt ven kvaliteten p Live-sndningen i mobilen och vi ska nu jobba vidare med fler frbttringar av vra streamingtjnster.

Det som kan hnda vid strre tekniska frndringar r lite inkrningsproblem och det drabbade oss under torsdagen och delar av fredagen vilket vi sjlvklart beklagar drfr lgger vi p en vecka p alla Live-abonnemang.

Det hr r sklart positivt, men hade velat ha nnu bttre... 1080p? Vldigt pixligt att se i full-screen. I alla fall p vissa banor? Eller r det samma p alla?
Citera
2013-05-14, 16:50
Medlem
Bodyboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheProperStudy
Nu fick man e-mail om en vecka extra Det hr r sklart positivt, men hade velat ha nnu bttre... 1080p? Vldigt pixligt att se i full-screen. I alla fall p vissa banor? Eller r det samma p alla?
Yepp - dr ser man. Fast jag tycker nog nd att Live-bilden har blivit lite bttre nr det gller fullskrm typ jmfrt med fr c:a ett r sedan. Men peppar peppar - ta i tr ...
Senast redigerad av Bodyboy 2013-05-14 kl. 16:57.
Citera
2013-05-14, 17:16
Medlem
Testar en liten V65a

1. 5
2. 4,7,11
3. 2,3
4. 12,13,15
5. 2
6. 1,7,12

54r
Citera
2013-05-14, 17:17
Medlem
Vincenness avatar
Men jag har inte ftt nt mail. Fr jag inget d som hade gratis-live?
Citera
2013-05-14, 17:19
Medlem
DD1: 2 Roaring Drunk
DD2: 14 Ted Blgul
40kr
Citera
2013-05-14, 18:08
Medlem
AndraSorterings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vincennes
Men jag har inte ftt nt mail. Fr jag inget d som hade gratis-live?

Jag har ftt - det kanske bara gller folk med atg-konto/alt. live-abonnemang?
Citera
2013-05-14, 18:48
Medlem
Vincenness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndraSortering
Jag har ftt - det kanske bara gller folk med atg-konto/alt. live-abonnemang?
Ja. Du har skert rtt AndraSortering. Jag har ju ATG-konto, men jag har ju inget abonnemang. Har du abonnemang d?
Citera
2013-05-14, 18:55
Medlem
AndraSorterings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vincennes
Ja. Du har skert rtt AndraSortering. Jag har ju ATG-konto, men jag har ju inget abonnemang. Har du abonnemang d?

Japp, d kan man ju kolla p gamla lopp och skrpa till sitt travfrstnd' , men det har inte gtt s mycket framt som man hade nskad
Citera
2013-05-14, 18:58
Medlem
Vincenness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndraSortering
Japp, d kan man ju kolla p gamla lopp och skrpa till sitt travfrstnd' , men det har inte gtt s mycket framt som man hade nskad
Ja, jag fr fundera p det d. Det r ju 100 kr i mnaden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in