Här kommer mitt system som jag gjort till mig och en kompis. Kom gärna med synpunkter
1. 3 , 4 , 6 , 8
2. 2 , 3 , 8 , 10
3. 1 , 3 , 7 , 9 , 10 , 11
4. 7 Oasis Bac
5. 11 Yaw Damper ( Ordinarie spiken Charlie Sisu struken ) får in Melander som reserv. ( Mitt val )
6. 1 , 2 , 6 , 11
7. 4 Polly Frontline
8. 7 , 9 , 12
Har en liten känsla om att Digital Darling kan förlora ikväll. Calvados Crane är första motbudet men tar även med Adena Boko som nog är bortlottad men klaffar det efter vägen så kan hon vara med där framme. Charlie Sisu blev struken nyss så jag får in Yaw Damper som reserv
Senast redigerad av kungalfonzo 2013-01-16 kl. 11:30.
Här är beviset till Caddilacc, skrev ut lappen här på FB lite senare eftersom jag gjorde den i sista sekund och inte trodde så speciellt mycket på att den skulle sitta... kul att 12 Walter Bishop som man följt ett tag tog hem loppet!
Mitt mindre system valde jag mellan 1an och 8an spik i AVD2 , usch ångrar mig nu. Hade också haft en rad med alla i sista då och en rad med många. -.-
Jaja, får jobba in den kupong jag är kvar på
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!