2012-09-30, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swirves
Efter en horribel helg med travet s slnger man in de sista 500 p kontot p vinnare disco ae och nu r man plus minus noll fr helgen igen. Kul att en desperat ndlsning blir rddningen nr en hel veckas lsande och funderande inte gav ett skit..som vanligt nr det gller trav d

Bra, kul. Roligt att hra om en sdan tgrd som faktiskt fungerar haha
Citera
2012-09-30, 22:36
Medlem
-tomten-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swirves
Efter en horribel helg med travet s slnger man in de sista 500 p kontot p vinnare disco ae och nu r man plus minus noll fr helgen igen. Kul att en desperat ndlsning blir rddningen nr en hel veckas lsande och funderande inte gav ett skit..som vanligt nr det gller trav d

Snygg rddning. Grattis
Citera
2012-09-30, 22:47
Medlem
PokerByJozos avatar
Tackar & Bugar fr alla gratulationer riktigt nice att f in en sn hr vinst efter en riktigt lng vinsttorka...

Ska inte ljuga och pst att pengarna inte spelar roll, men fan vilken hrlig adrenalin kick att jobba in Sebastian K p frstorat mlfoto fr att sedan se Chelsea Boko gra ett otroligt starkt lopp nr han var ute i fjrdespr i inledningen trodde jag det var krt...

Och allt tack vare att man lyckades hitta omgngens enda kantboll i frsta avdelningen, skit kul!

Och nr det gller dig Grandioso s frstr jag verkligen hur du knner, men det vnder ska du se. Visst r det ltt fr mig att vara optimist just nu men man ska ju inte glmma bort att ifall det vore ltt att vinna p travets streckspel och vinsterna duggat ttt s hade ju liksom hela tjusningen med spelet frsvinna och glm inte fr allt i vrlden att du r bland de bsta om inte "den bsta" p att hitta skrlldubblar hr p forumet och d rcker det ju med att stta 1 eller 2 DD i mnaden fr att f det att g runt...

n en gng tackar jag fr alla gratulationer och till er som villkorslst tnker rygga mig i fortsttningen sger jag bara att min inkomst procent r ganska lg d jag senast satte sjuan i oktober (18000) frra ret s det r kanske bttre med att vnta tills nsta hst innan ni kopierar mina system
Senast redigerad av PokerByJozo 2012-09-30 kl. 22:50.
Citera
2012-10-01, 06:32
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PokerByJozo
Och nr det gller dig Grandioso s frstr jag verkligen hur du knner, men det vnder ska du se. Visst r det ltt fr mig att vara optimist just nu men man ska ju inte glmma bort att ifall det vore ltt att vinna p travets streckspel och vinsterna duggat ttt s hade ju liksom hela tjusningen med spelet frsvinna och glm inte fr allt i vrlden att du r bland de bsta om inte "den bsta" p att hitta skrlldubblar hr p forumet och d rcker det ju med att stta 1 eller 2 DD i mnaden fr att f det att g runt...

n en gng tackar jag fr alla gratulationer och till er som villkorslst tnker rygga mig i fortsttningen sger jag bara att min inkomst procent r ganska lg d jag senast satte sjuan i oktober (18000) frra ret s det r kanske bttre med att vnta tills nsta hst innan ni kopierar mina system

Snllt av dig att frska uppmuntra mig! Det uppskattas!
Och tack fr orden om insatserna frn min sida betrffande DD-spelet.
Jo, det har gtt mycket bra ett flertal gnger. Det fr man erinra sig i stunder av
misstrstan och uppgivenhet...

Travspelslivet innehller mycket frvntningar med oftast tfljande besvikelser.
Det kan vara lustfyllt och gldjerikt frvisso. Och vinstgivande emellant.
Och somliga gnger nr det gtt t det andra hllet, riktigt frbaskat illa, med srskilt
knnbara frluster, d man sett sig vara VLDIGT nra den dr riktigt skna triumfen
med plenty of money, blir det eftert i motsvarande grad s grymt tungt att smlta
och komma ver. Sna upplevelser har man onekligen inte frskonats ifrn...

Man ska m bra i sitt spelande. Helst. Och mest hela tiden.
Det r just det en annan och kanske mnga andra ocks inte gr alla gnger.

Men i alla fall ska jag ta ett par dagars uppehll frn liret och sen, om jag knner mig
sjlv rtt, s lr jag sannolikt terkomma hr med frhoppningsvis ett och annat
lnsamt spel...

Tack n en gng fr att du stttade i "motgngens" bistra stund.
Och ter ett rejlt GRATTIS till den goa vinsten igr!

Jag tror bestmt att jag ska rygga dig i de streckkrvande spelen framver.
Dina analyser var ju briljanta hr nu och har vl varit s ven vid tidigare tillfllen.
S dig gr man bst i att hlla koll p...
Senast redigerad av Grandioso 2012-10-01 kl. 06:36.
Citera
2012-10-01, 13:27
Medlem
Efter en helt ok sndag
6 rtt
DD
Trio

Tyvrr var det inga stora pengar d men r en jude och alltid spelar fr miniinsats... suck

Nya tag infr kvllen. Har tnkte mig fljande spel

Avd 1) 9A,4,1
Avd 2) SPIK hst nr 1
Avd 3) 1A, 4C, 5C,1 0C, 11C, 12C
Avd 4) SPIK hst nr 3
Avd 5) 1A 8B 2C
Avd 6) 2A, 3B, 9B, 4C, 11C

Totalt 270 rader reducerat till 61 rader 1kr

vad tror ni?
Citera
2012-10-01, 13:51
Medlem
Var ett tag sen jag var i denna trd. En kombination av uteblivna vinster och stort minskande p spelandet. Tog ett lngre uppehll d det efter rsskiftet gick ofantligt dligt. Detta r ngot som jag faktiskt rekommenderar. Frst en mnad helt utan trav, sen kr man ett halvr torrt och bara tittar fr sportens skull. Man lr sig vldigt mycket av det.

Comeback p allvar i lrdags (7 rtt) och 6 rtt p det reducerade i sndags.
Stod igr frmiddag i butiken och gjorde en chanslapp p 300 rader med spik p Disco A.E, Sebastian K och Chelsea Boko. Lng k till inlmningen och bestmde mig fr att det fick rcka med det reducerade systemet. Det kostade mig 15 lax. Ska aldrig mer slnga en lapp som r klar fr inlmning.

Fick dock lite plster p sren p dagens v4:a http://tinypic.com/r/ejsay1/6.
Citera
2012-10-01, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rifter666
Grattis Jozo!

Varfr r det ingen som ifrgastter Ohlsson horribla styrning i avd1. Vad gr pajasen?

Hur lyckas han stta sig fast frn spr 2. Ligger han kvar i andraspr r den han som tar ver spets och vinner loppet. Nu sitter han fast nr Svanen gr och tar ver spets. Det r inte bara lotus han kr bort som storfavorit om man sger s. Han r verkligen under isen fr tillfllet.

Jag hade spik p Vincennes och kan bara hlla med, nt som dock r nnu vrre r nr Peter U. slpper ut Ohlsson.
Citera
2012-10-01, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anderna
Var ett tag sen jag var i denna trd. En kombination av uteblivna vinster och stort minskande p spelandet. Tog ett lngre uppehll d det efter rsskiftet gick ofantligt dligt. Detta r ngot som jag faktiskt rekommenderar. Frst en mnad helt utan trav, sen kr man ett halvr torrt och bara tittar fr sportens skull. Man lr sig vldigt mycket av det.

Comeback p allvar i lrdags (7 rtt) och 6 rtt p det reducerade i sndags.
Stod igr frmiddag i butiken och gjorde en chanslapp p 300 rader med spik p Disco A.E, Sebastian K och Chelsea Boko. Lng k till inlmningen och bestmde mig fr att det fick rcka med det reducerade systemet. Det kostade mig 15 lax. Ska aldrig mer slnga en lapp som r klar fr inlmning.

Fick dock lite plster p sren p dagens v4:a http://tinypic.com/r/ejsay1/6.

Hrligt med lite vinster nu
vlkommen tillbaka!!
Citera
2012-10-01, 15:56
Medlem
-tomten-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PokerByJozo
Tackar & Bugar fr alla gratulationer riktigt nice att f in en sn hr vinst efter en riktigt lng vinsttorka...

Ska inte ljuga och pst att pengarna inte spelar roll, men fan vilken hrlig adrenalin kick att jobba in Sebastian K p frstorat mlfoto fr att sedan se Chelsea Boko gra ett otroligt starkt lopp nr han var ute i fjrdespr i inledningen trodde jag det var krt...

Och allt tack vare att man lyckades hitta omgngens enda kantboll i frsta avdelningen, skit kul!

Var r dina analyser infr kvllens jackpottomgng???
Citera
2012-10-01, 15:59
Medlem
Jackpot p rebro.

3,4,9
1,8
Alla
3
1
2,3,9

198 rader /kronor
Citera
2012-10-01, 18:13
Medlem
Stort grattis, PokerByJozo

Sjlv fick man nja sig med 2 system p lrdag med 6 rtt p varje, 1 system p sndag med 5 rtt . Dvs ingen utdelning alls

Men det va bra gjort att hitta skrllen i frsta. Hade inte en tanke p den. Lste dock att de hade trnat hrdare och att de skulle testa barfota. Hade man lst det s kanske....
Citera
2012-10-01, 18:44
Medlem
Registrerat spel

Datum: 2012-10-01
Bana: rebro
Spelform: V65, omg. 181

Avd Ordinarie hstar (Res.)
1 3, 4, 9, 10
2 1, 8
3 4, 9, 10, 12
4 3, 10, 11, 12, 14