Citat:
Ursprungligen postat av PokerByJozo
Och nr det gller dig
Grandioso s frstr jag verkligen hur du knner, men det vnder ska du se. Visst r det ltt fr mig att vara optimist just nu men man ska ju inte glmma bort att ifall det vore ltt att vinna p travets streckspel och vinsterna duggat ttt s hade ju liksom hela tjusningen med spelet frsvinna

och glm inte fr allt i vrlden att du r bland de bsta om inte "den bsta" p att hitta skrlldubblar hr p forumet och d rcker det ju med att stta 1 eller 2 DD i mnaden fr att f det att g runt...
n en gng tackar jag fr alla gratulationer och till er som villkorslst tnker rygga mig i fortsttningen sger jag bara att min inkomst procent r ganska lg d jag senast satte sjuan i oktober (18000) frra ret s det r kanske bttre med att vnta tills nsta hst innan ni kopierar mina system

Snllt av dig att frska uppmuntra mig!

Det uppskattas!
Och tack fr orden om insatserna frn min sida betrffande DD-spelet.
Jo, det har gtt mycket bra ett flertal gnger. Det fr man erinra sig i stunder av
misstrstan och uppgivenhet...
Travspelslivet innehller mycket frvntningar med oftast tfljande besvikelser.
Det kan vara lustfyllt och gldjerikt frvisso. Och vinstgivande emellant.
Och somliga gnger nr det gtt t det andra hllet, riktigt frbaskat illa, med srskilt
knnbara frluster, d man sett sig vara VLDIGT nra den dr riktigt skna triumfen
med plenty of money, blir det eftert i motsvarande grad s grymt tungt att smlta
och komma ver. Sna upplevelser har man onekligen inte frskonats ifrn...
Man ska m bra i sitt spelande. Helst. Och mest hela tiden.
Det r just det en annan och kanske mnga andra ocks
inte gr alla gnger.
Men i alla fall ska jag ta ett par dagars uppehll frn liret och sen, om jag knner mig
sjlv rtt, s lr jag sannolikt terkomma hr med frhoppningsvis ett och annat
lnsamt spel...
Tack n en gng fr att du stttade i "motgngens" bistra stund.
Och ter ett rejlt GRATTIS till den goa vinsten igr!
Jag tror bestmt att jag ska rygga dig i de streckkrvande spelen framver.
Dina analyser var ju briljanta hr nu och har vl varit s ven vid tidigare tillfllen.
S dig gr man bst i att hlla koll p...