Ursprungligen postat av AoE3#1
mina rader:
ska spela fr 144 kr om jag rknat rtt.. 2 spikar kr jag med, de flesta loppen har rtt s mnga konkurrenter, s det blir runt 3 p resten.. har valt att lgga in ngra potentiella skrllar.. Men spikarna blir Go on Pale och Leading Lantern.. Ser inte mjlighet att spika p ngot annat lopp.. eventuellt skulle det bli Amour Ami, men 5:an dr ser bra ut ocks.. Brjar lra mig travet nu, riktigt roligt att chilla och analysera
1: 2 Ren spik. Bra form, inte s bra sllskap i loppet.
2: 14, 11, 6, 3 - Fick tipset p 11an, purple haze i mndags redan, och kollade p den och sg bra ut.. Bra form, bra de senaste loppen, men aldrig rckt till fr en vinst.. Lite lttare sllskap den hr rundan. Kan vinna. 14an, Vegafina, samma sak hr, bra form, lttare sllskap. Str nog mellan de tv, men var tvungen att pricka in ngra skrllar.. Trean, Clever Nybro.. vann senast, fick ocks bra sjlvfrtroende ven om han inte vann storartat.. Den som vunnit har chansen att vinna igen, speciellt i ett lopp med tv favoriter p dliga placeringar, och resten av hstarna inte r s bra.. Sexan Lady Law, var bara tvungen att ta med den.. r egentlingen inte en skrllhst men ven den vann sist, och ligger till p en bra placering, och brukar inte kra rtt s stabilt, men efter sist, vem vet(?), skrllbud.
3: 1, 5 - Helt klart de vinnande hstarna.. Vgade bara inte spika p ngon av dem.. Lutade mot 5:an iaf..
4: 1, 2, 9 - Fanns mnga att vlja p hr ocks, men var bara tvungen att lgga in en skrll hr, MB rebecca, 9an.. Ser bra ut, skrllchans, kan smyga bakifrn, vann sitt lopp senast, lite kaxigare och strre sjlvfrtroende fr loppet hr.. Reser p fredagskvll, kommer vara utvilad imorgon, har stor potential.. 1an, Peggy har varit sisdr p sista tiden, gtt bra, sedan dligt, frn att ha gtt stabilt i flera lopp. Tror nog att hon bara tappade lite fokus sista loppet.. 2an, r.o.l model ser ocks riktigt bra ut, vunnit tv lopp irad nu, bra sjlvfrtroende.. Varit stabil innan loppen, bra position. Komigen nu. Skulle vilja spela p den hr ocks, men tvekade till lite d jag hrde att de har problem med hstens mun.. Ett litet fel innan start, och det kan g dligt fr den.. 6:an, Newton Ness kan jag byta ut istllet fr 9:an om ngon vertalar mig.. Ngon som kan tipsa hr? Ska MB rebecca bytas ut frn strecken?
5: 8, 9, 7 - Skulle helst vilja spika Vaje Fouks hr, men tvekade till lite eftersom han brjar s lngt bak.. Hade tnkt spela p ngon hst under 5 i raderna, men fanns ingen potentiell hst dr..
6: 1, 2, 3, 9 - Finns spurtchans hr fr ettan tvan och trean.. Och mste lgga in Wstersro hr.. Fin form, och bra senast.