Godmorgon! Det var inte lätt att bena ut den här omgången men såhär blev VM-lappen till slut!
1) 9 Maxwell Mayday
2) 6 Joker Stursk
3) 1,3,7,9
4) 6 Agobra Peter Pan
5) 1,7,14
6) 5,7,8,10
7) 1,5,7,9
192 rader / 96 kr.
Vad gäller spikarna så hoppas jag på körning om ledningen i första avdelningen då det finns ett gäng startsnabba kusar där vilket givetvis gynnar Maxwell från bakspår. Kör bara Goopen i tid så tror jag han blåser ner allt över upploppet.
Joker Stursk tycker jag är omgångens bästa spik. Gjorde det grymt trots galopp senast och jag tror ingen vågar svara från start. Spets och slut! Go Johnny Go!
Agobra Peter Pan vann på ett bra sätt senast och är kuskförstärkt denna gång. Ett svårt lopp på pappret och jag tar ställning och chansspikar!
Guld var inte helt lätt att bena ut heller, men jag tycker ingenting talar för Maharajah och tar inte med han alls på kupongen. Han har varit fullkomligt usel hittills och möter ju inte direkt några åsnor så.. Jag var länge inne på att spika Iceland som jag tror blåser till spets och blir hästen att slå. Yellow Eden var sjukt bra senast och blåste förbi alla med tussarna kvar och såg tokfin ut. Sanity har väl ingen missat, ett kul formstreck trots läget och motståndet. Torvald gästar Solvalla för sista gången och jag tycker han avslutat bra senaste gångerna och formen finns definitivt där.
I övrigt tror och hoppas jag att Saston är en favorit i fara med tanke på distansen och jag tycker det finns många roliga motbud där. Calvados Crane var ju enorm senast t.ex, tråkigt spår nu men har svårt att inte ta med honom på kupongen...
Jaja, tror jag ligger näst sist i Flashback-VM så ja... jag står väl med dumstruten på som vanligt. Men det är ju miljonerna vi vill ha?

Förövrigt skittråkigt att TV4 slutat med sändningarna nu när det blir kallt och mörkt och tråkigt..
Lycka till!
EDIT: Kör även en trio i lopp9
Registrerat spel
Datum: 2011-11-12
Bana: Solvalla, omg. 67
Lopp: 9
Spelform: Trio
1:a 1, 7, 14
2:a 1, 7, 14
3:a 1, 7, 14
6 kombinationer x 5,00 kr = 30,00 kr