Godmorgon! Det var inte ltt att bena ut den hr omgngen men shr blev VM-lappen till slut!
1) 9 Maxwell Mayday
2) 6 Joker Stursk
3) 1,3,7,9
4) 6 Agobra Peter Pan
5) 1,7,14
6) 5,7,8,10
7) 1,5,7,9
192 rader / 96 kr.
Vad gller spikarna s hoppas jag p krning om ledningen i frsta avdelningen d det finns ett gng startsnabba kusar dr vilket givetvis gynnar Maxwell frn bakspr. Kr bara Goopen i tid s tror jag han blser ner allt ver upploppet.
Joker Stursk tycker jag r omgngens bsta spik. Gjorde det grymt trots galopp senast och jag tror ingen vgar svara frn start. Spets och slut! Go Johnny Go!
Agobra Peter Pan vann p ett bra stt senast och r kuskfrstrkt denna gng. Ett svrt lopp p pappret och jag tar stllning och chansspikar!
Guld var inte helt ltt att bena ut heller, men jag tycker ingenting talar fr Maharajah och tar inte med han alls p kupongen. Han har varit fullkomligt usel hittills och mter ju inte direkt ngra snor s.. Jag var lnge inne p att spika Iceland som jag tror blser till spets och blir hsten att sl. Yellow Eden var sjukt bra senast och blste frbi alla med tussarna kvar och sg tokfin ut. Sanity har vl ingen missat, ett kul formstreck trots lget och motstndet. Torvald gstar Solvalla fr sista gngen och jag tycker han avslutat bra senaste gngerna och formen finns definitivt dr.
I vrigt tror och hoppas jag att Saston r en favorit i fara med tanke p distansen och jag tycker det finns mnga roliga motbud dr. Calvados Crane var ju enorm senast t.ex, trkigt spr nu men har svrt att inte ta med honom p kupongen...
Jaja, tror jag ligger nst sist i Flashback-VM s ja... jag str vl med dumstruten p som vanligt. Men det r ju miljonerna vi vill ha?

Frvrigt skittrkigt att TV4 slutat med sndningarna nu nr det blir kallt och mrkt och trkigt..
Lycka till!
EDIT: Kr ven en trio i lopp9
Registrerat spel
Datum: 2011-11-12
Bana: Solvalla, omg. 67
Lopp: 9
Spelform: Trio
1:a 1, 7, 14
2:a 1, 7, 14
3:a 1, 7, 14
6 kombinationer x 5,00 kr = 30,00 kr