Citat:
Ursprungligen postat av Rifter666
hmm, vad var gnälligt över det? Var ju en idiotomgång och det är kul det blev jackpot till nästa torsdag
Edit: Sen att spela på trav är en känslomässig berg och dalbana så inte konstigt man gör upprörda inlägg ibland.
Som vi alla vet så är det en skör linje mellan kärlek och hat och visst blir man upprörd ibland eller bara allmänt irriterad på whatever, men därför tycker jag att det är bra att man har denna tråd där man förutom att kunna diskutera spel, skryta med vinster

också kan ventilera och höra andras synpunkter om diverse idiotkörningar, målfotoförluster eller vad det nu kan vara.
Nu har jag inte hängt i denna tråd mer än ett par månader men Rifter tillhör den skara som tillför tråden väldigt mycket med sina spel, argument och även sina tankar efter loppen istället för att enbart skriva ut ett system utan motiveringar och aldrig följa upp om det inte går vägen.
Keep it up Rifter man måste hata sporten lite ibland annars pallar man inte i längden^^
Så då var det dags för mig att posta mitt morgonlir efter ett tags frånvaro från dessa kamellopp så har jag i brist på sysselsättning knopprat ihop ett U-system på V4:an
Tror mest på 7 All Of Me i V4-2 och har även lirat en rak LD med Svanstedt i båda.
[1] (6) 5,8
[2] (7) 3,4,5,6,10,11
[3] (12) 1,2,4,6
[4] (1) 3,4,7,11,14
Minst 2 (A)-hästar // 122 rader