Personligen tycker jag det ser ruggigt svårt ut när jag ögnar igenom. Kanske spikar Ritano Freight i sista som Erik hoppade med senast men kan säkert bättre hästen nu och leder nog runt om ifall han går felfritt.
Kör ett litet system ikväll då det i vanlig ordning ska laddas rejält när det är jackpott på lördag
Avd 1: 1, 5, 9, 10
Avd 2: 1, 5, 9
Avd 3: Recation (Startsnabb, tar förmodligen ledningen och håller den positionen länge. Tyvärr har Nybrink spikat och då ökar såklart förlust risken med minst 25%)
Avd 4: 4, 8, 9
Avd 5: Felix Vingboons (Liten chansning men det är en stark rackare detta som gillar distansen. Nästan garanterad fin resa då Örjan styr)
Ett mindre system. Hinner man inte analysera så noga kan man bygga systemet på först på reservturordningen och högst segerprocent. Brukar inte bli helt fel.
Såg dessvärre också att Nybrink spikade en av mina spaningar, Recation. Men det kan inte hjälpas.
1) 9 Staro Allentown
2) 12 Mille Delgato
3) 1,3,8,10
4) 4,8,9,10
5) 9 Capello Bob
6) 1,2,7,10,12
80 rader / 80 kr.
Dom jag tror mest på är ganska bortglömda, Mille Delgato gjorde det bra i comebacken senast efter ett långt uppehåll. Han bör gått framåt med det loppet i sig och dagens distans passar dessutom bättre. En kul chansspik.
Även Capello Bob gjorde comeback senast och såg riktigt bra ut. Såg ut som en vinnare i sista sväng men saknade tempo i kroppen och föll tillbaka till en fjärdeplats, även han bör gått framåt med det loppet i sig. Jag tror han kan få en mkt bra resa och för mig är han stenklar! Att min favoritkusk rattar bägge ekipagen gör inte saken sämre.
Go Johnny Go!
Spikar även Capello på dagens dubbel:
1) 9 Capello Bob
2) 1,7,10,12
20 x 4 = 80kr
Lycka till!
Senast redigerad av Cancel 2011-11-09 kl. 18:18.
Ett litet chanssystem för min del denna onsdagsafton då jag inte har direkt känsla för någon förutom GK Trademark i första, men Jackpot och live-sändningen kräver ju nästan att man är med
[1] 7,9,12 [2] 9 GK Trademark [3] 3 Recation [4] 8 Anna Sisu [5] 5,8,10,12 [6] 1,3,4,8