Spiken (nummer 9, Shanaya) satt i alla fall i andra. Fan och helvete att jag inte hade med nummer fem i första. Aja, bara hoppas på några skrällar jag har med nu så att det i alla fall blir någon utdelning på fem rätt så man i alla fall får stålarna tillbaka!
7 eller 9 i lopp 3, 3 i lopp 4 och 3,4 eller 8 i lopp 6. Come on!
Fick inget riktigt grepp om v65an så blir bara en dd idag för mig. Tycker den ser rätt tråkig ut. Har svårt att se Jansson förlora dd1 samtidigt som andra loppet är öppet och finns inget riktigt spelvärt. Blev iaf såhär. Tog fyra skrällar i andra som inte ser helt chanslösa ut. Hoppas lite på turen. Mest troligt vinner nog Omelette eller Elles W phedo men det är för dåliga odds för att spela på dom enligt mig.
Har 4 rätt efter 5 avdelningar, satans jävla helvete att jag råkar köpa en Harry Boy för 144 kr. Hade naturligtvis tagit med nummer fem i första avdelningen isf...
Aja, i och med att jag har 4,5 och 10 i DD-2 och 3,4,5,7,8,9,10,14 i andra så är min största chans att göra en ytterst liten vinst om fyran går in i andra. Blir väl kanske 100-150 kr för 5 rätt och 600 kr på dubbeln i sådana fall.
Jävligt synd med Harryn dock, annars hade jag fortfarande varit med o med stor chans på sex rätt i och med 8 hästar i sista...
Lite trist på dubbeln idag. Tycker Ulf Eriksson var riktigt feg när han ger bort loppet till favoriten i andra när han kan svara ut den och ge Elles W.phedo ett tyngre lopp. Med tanke på hur den gick sen hade den nog kunnat utmana från ledningen. Jaja, inte mycket att säga om men blir lite matt när han kommer så bra igenom från invändigt spår och bara ger upp.
Jag har sedan ett par månader tillbaka kontakt med ATG om en tjänst för oss som vill spela bolagspel tillsamman via atg.se. Efter att ha kommit i kontakt med Kent Öhlander som är marknadsdirektör på ATG får jag uppdateringar om detta.
Idag fick jag besked om att ATG i dagsläget provkör något de kommer kalla "V75 tillsammans". De kommer lancera tjänsten nån gång i höst. Tyvärr kommer inte sajten innehålla en utbetalningsdel så att vinster delas ut till olika konton men Kent låter hälsa att en "betal-del" förhoppningsvis kommer lanceras i mars 2012.
Så....för att citera Kent "För att använde ett slitet devis: den som väntar på något…"
Hade velat fylla upp även första loppet då jag är säker på 10 och 7 i 2:a & 3:e som spikar. Dock känns det som att Amalfi Boko borde vinna då Goop är upp för första gången på länge, han har haft några bra lopp och några bra tider. Om han inte vinner så är han åtminstone på plats två eller tre.
Lycka till ni!
Senast redigerad av Blindingz 2011-10-17 kl. 14:40.
Jag har sedan ett par månader tillbaka kontakt med ATG om en tjänst för oss som vill spela bolagspel tillsamman via atg.se. Efter att ha kommit i kontakt med Kent Öhlander som är marknadsdirektör på ATG får jag uppdateringar om detta.
Idag fick jag besked om att ATG i dagsläget provkör något de kommer kalla "V75 tillsammans". De kommer lancera tjänsten nån gång i höst. Tyvärr kommer inte sajten innehålla en utbetalningsdel så att vinster delas ut till olika konton men Kent låter hälsa att en "betal-del" förhoppningsvis kommer lanceras i mars 2012.
Så....för att citera Kent "För att använde ett slitet devis: den som väntar på något…"
Som tjänsten ser ut nu så tillåter den inte spel med fil, lite trist och tar bort en stor del av poängen för folk som spelar bolag tycker jag...