Citat:
Ursprungligen postat av Rifter666
Gör en dd där jag chansar att Polly kan hålla ut Shape i spetsstriden. I andra tar jag några med vinstchans.
3
4,5,6,8
Jävligt synd Polly hoppade bort sig. Hade haft jättechans att vinna med tanke på vilket skick Miss shape var i. Såklart vinner 15oddsare nr4 i andra. 3-4 gav 97gr
Två tunga ddtorskar nu på två dagar.
Jaja, nya tag imorrn och bjussar på 3 spikar som jag tror leder från start till mål. Även två avslag.
V75 1: Dom rycker skona på Sanity igen vilket gör han håller ledningen och där slås han knappast. Liten brasklapp kan vara att han fått tunga lopp på slutet men tror han vinner ändå.
V75 4: Muscles spirit fick bara stryk av en senast. Möter lite lättare nu och leder mest troligt hela vägen. Blir knappast stor favorit om han ens blir det
V75 7: El Sueco tror jag inte förlorat i ledningen och gör det knappast nu heller. Ohlsson är säker och vinner garanterat nåt lopp. Blir nog favorit men inte stor.
Avslagen tror jag är The man i andra som kommer få ett tungt lopp. Det vankas svar inifrån. Express Step svarar och kör så länge lampan lyser. Kanske hela vägen. Visst kanske The man är för bra men han kommer få jobba för det. Hästar som garanterat får tuffa resor är i mina ögon inte bra spikar.
Iceland favorit i tredje måste vara ett skämt. Förra gången fick han spets. Nu är spåret sämre och kommer knappast få spets. Hästen är inte heller känd för att vara jämn så bort med den.