Citat:
Ursprungligen postat av Tardudeni2:an
Till er som tycker att man inte kan tänka som jag när man är i ett förhållande så säger jag bara att allt är inte svart eller vitt. Jag vet att vårat förhållande kommer prövas rejält om ett par år när vår utbildning är slut och vi ska ta ställning till en rad olika faktorer som vad vi vill göra då, var vi vill jobba och med vad. Förhoppningsvis löser det sig, men det är just den perioden som jag är orolig för och då är det inte mer än rätt att ha lite koll om det skiter sig.
Även fast det inte är svart eller vitt så ska man ändå respektera sin flickvän och inte hålla på och leta back-ups på sidan om, hur skulle det kännas om din flickvän mötte killar som hon sedan planerar på att ligga när ert förhållande är slut?
Jag är själv inte så naiv så jag tror att förhållanden håller livet ut och jag vet att jag och min pojkvän kommer få det oerhört jobbigt och vi har haft det jobbigt i perioder men inte fan sitter jag och letar back-ups. Jag är fan så kär i min kille så han är den enda som finns i min världsbild när det gäller förhållanden.
Tycker synd om tjejen som tror sig ha ett bra förhållande med en hyvens kille, undra vad hon skulle tycka om hon läste detta!