• 4
  • 5
2020-07-22, 17:49
Medlem
godhetsapostelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormaren
Ja, det är helt otroligt vilket skit dom säljer. Dom kan inte ha någon kvalitetskontroll alls. Bara ut med grejerna så white trash kan börja handla.Jag har tyvärr handlat en del då det var enda alternativet i hålan jag bodde i förr om man inte ville åka 15 mil för att köpa just skräp.
Höjdpunkten var en tavla som ramlade i bitar i bilen på vägen från affären och hem.Allt som skulle sitta ihop bara ramlade isär. Har även köpt fiskesaker till barnen där. Ingen rulle var hel efter en dag. Dom var generösa med reklamationerna, men det är liten tröst när man har 6 mil tur och retur.
Men det funkar ju att köpa chips, godis,dricka,och sånt.
Lol, ja det är väl ungefär intrycket man får.
Citera
2020-07-26, 11:10
Medlem
Diablo1118s avatar
Tråd Dollarstore öppnar i Kungsbacka sammanfogad 2020-07-26 / Mod
Citera
2021-12-11, 13:04
Medlem
TKD_1337s avatar
DollarStore har verkligen gått ner sig vad gäller livsmedel. Det senaste året har det knappt funnit något nytt och flera bra produkter har utgått. Riktigt trist sortiment numera men det finns några trevligheter ännu. Vad gäller non-food så har de helt okej grejer men det handlar jag redan hos storkedjorna. Det är livsmedlen som DollarStore kunnat erbjuda mig något av värde.

Förresten, köp inte deras jordnötter! De smakar verkligen inte gott, tur jag inte köpte en stor påse! Särskilt billiga är de inte heller.
Senast redigerad av TKD_1337 2021-12-11 kl. 13:26.
Citera
2021-12-11, 13:29
Medlem
godboys avatar
Dollarstore har ju funnits i Norra Sverige i decennier, de har legat där inte ÖoB funnits kan man väl säga. I alla fall tycker jag nog Dollarstore är något bättre än ÖoB men det beror kanske lite från butik till butik. Men de hamnar ju i samma kategori som Rusta och ÖoB. De kan ha okej erbjudanden på typ tvättmedel och hygienerbjudanden, precis som sina konkurrenter.

Som med alla dessa butiker så måste man verkligen känna för att gå in där, jag skulle aldrig gå dit för att handla något specifikt.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in