2004-12-08, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MikeHammer
Nån som vet varför jag inte kan spela hl2?
När jag klickat på ikonen så börjar den ladda,men snart så kommer det upp "Connection to Steam server lost.Could not acquire necessary game files"

Tack på förhand

Crackad eller köpt version ? Om den är nerladdad, vilken relle ?
Citera
2004-12-08, 20:57
Medlem
MikeHammers avatar
Crackad....Uk.iso nåt tror jag...
Citera
2004-12-08, 20:58
Medlem
hur klarar ni grafiken? maxinställningar?
Citera
2004-12-08, 21:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
hur klarar ni grafiken? maxinställningar?

Sämsta inställningarna på min 1,7GHZ, 256mb ram á la GeForce3 Ti200. Har inte laggat något!
Citera
2004-12-08, 21:02
Medlem
jag lyckas köra på nästan max med min burk, fick dra ner lita på antialiasing bara. jag kommer sitta hela natten och lira, hur långt tar det att klara?
Citera
2004-12-08, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MikeHammer
Crackad....Uk.iso nåt tror jag...

Då kan jag säga dig att problemet ligger i patchen! Tanka ner denna så ordnar det sig! (se till att du lägger på rätt ställe bara, öppna .nfo filen i anteckningar så ser du)'

Lycka till

denna
Citera
2004-12-08, 21:21
Medlem
Continental Ops avatar
har kört fem banor nu, jag tycker det är tjatigt, alla levels är så tematiska i sin design liksom, fan Jedi Knight 1 hade mer varierade levels nästan. Undrar om jag inte lessnat på FPS helt. gravity gun med såna där rakbladsgrejer var kul dock. kommer inte orka köra mer än typ en timme i sträck.
Citera
2004-12-08, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Continental Op
har kört fem banor nu, jag tycker det är tjatigt, alla levels är så tematiska i sin design liksom, fan Jedi Knight 1 hade mer varierade levels nästan. Undrar om jag inte lessnat på FPS helt. gravity gun med såna där rakbladsgrejer var kul dock. kommer inte orka köra mer än typ en timme i sträck.

Precis.

Inte ett piss som är nytt förutom fysiken och grafiken, räcker inte långt...
Citera
2004-12-08, 22:30
Medlem
Unbalanceds avatar
Kör på högsta grafikvärdena på allting förutom, AA & det andra vilket jag inte kommer ihåg vad det heter, iaf den med tex. 2x valen,

Var ett alldeles för kort spel .... men hyffsat skoj tycker jag !

Sitter på en AMD 2800+ 512DDr ram & Geforce 5200 128mb .
Citera
2004-12-08, 22:31
Bannlyst
Fy fan vilken känsla det är i spelet
Måste spela meeeeeeeeeeera!!
Jag är mitt uppe i "vattenskoter"-banan.
Citera
2004-12-08, 22:32
Medlem
Ojoj nu är problemen här för mig: Precis efter ja har fått gravity gun ber tjejen mig att testa den på diverse föremål - sagt och gjort. SEn ber hon mig kasta några lådor på hög så att ja kan klättra upp till henne på ett lågt tak! Men nu är problemet det att hon inte gör nåt efter att ja tagit mig upp, hon bara står där som ett fån
Citera
2004-12-08, 22:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kalliban
Ojoj nu är problemen här för mig: Precis efter ja har fått gravity gun ber tjejen mig att testa den på diverse föremål - sagt och gjort. SEn ber hon mig kasta några lådor på hög så att ja kan klättra upp till henne på ett lågt tak! Men nu är problemet det att hon inte gör nåt efter att ja tagit mig upp, hon bara står där som ett fån

Hon behöver kuk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in