2004-12-08, 22:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kalliban
Ojoj nu är problemen här för mig: Precis efter ja har fått gravity gun ber tjejen mig att testa den på diverse föremål - sagt och gjort. SEn ber hon mig kasta några lådor på hög så att ja kan klättra upp till henne på ett lågt tak! Men nu är problemet det att hon inte gör nåt efter att ja tagit mig upp, hon bara står där som ett fån

Ladda om och kör om saken? Buggar sig lite kanske...

Själv klarade man spelet igår, tyckte det va alldeles för kort speltid, då jag klarade det på några dars spelande, och jag satt inte överdrivet länge...Fast kul som fan var det iaf.

Edit; Förövrigt håller jag med Drpsyk, hon behöver kuk som fan.
Citera
2004-12-08, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nazxul
Ladda om och kör om saken?

Har kört om ett par ggr och det har icke hjälpt ännu
Tänkte testa med att köra om ifrån längre bak i spelet. (konstig meningsbyggnad?)

drpsyk: Ja hon är sugen förstår du
Citera
2004-12-08, 22:44
Bannlyst
Citat:
Har kört om ett par ggr och det har icke hjälpt ännu
Tänkte testa med att köra om ifrån längre bak i spelet. (konstig meningsbyggnad?)

drpsyk: Ja hon är sugen förstår du

Så snuskigt

Nåja, lycka till. Själv ska jag ta en timme med vattenskoter-banan snart. Den är sjukt rolig
Citera
2004-12-08, 22:47
Medlem
jag har lite "problem" med grafiken, det blir som en slags suddiga horisontala skarvar när man vänder sig om, tittar runt, vad beror det på?
sen är det hiskliga laddningstider, inte sant?
Citera
2004-12-08, 22:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
sen är det hiskliga laddningstider, inte sant?

Ne, det är en 30-40 sekunder bara. Men det är lite för mig.
Citera
2004-12-08, 23:05
Medlem
EDIT: Dubbelpost
Citera
2004-12-08, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drpsyk
Så snuskigt

Nåja, lycka till. Själv ska jag ta en timme med vattenskoter-banan snart. Den är sjukt rolig

Vattenskoterbanan är bra lång också. Har du precis kommit dit eller har du tollochmed fått vapen på skotern ?
Citera
2004-12-08, 23:11
Bannlyst
Citat:
Vattenskoterbanan är bra lång också. Har du precis kommit dit eller har du tollochmed fått vapen på skotern ?

Nej, jag har precis blivit jagad av helikoptern i tunneln! Mycket mycket mycket bra spel! Jag älskar det!
Citera
2004-12-08, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drpsyk
Nej, jag har precis blivit jagad av helikoptern i tunneln! Mycket mycket mycket bra spel! Jag älskar det!

Half life kan inte bli annat än bra

Helikoptern som flyger efter är bra seg den

som man säger i gamervärlden: "GL HF"
Citera
2004-12-09, 05:58
Medlem
Auditors avatar
hmm hmmm.. visst. det va snyggt.. spec vattnet å karraktärerna.. men annars va det väll inget som man fick vidare ståfräs över?
Citera
2004-12-09, 07:46
Medlem
MikeHammers avatar
Citat:
Då kan jag säga dig att problemet ligger i patchen! Tanka ner denna så ordnar det sig! (se till att du lägger på rätt ställe bara, öppna .nfo filen i anteckningar så ser du)'

Lycka till

denna

Tackar....En dum fråga från en newbie...men vart hittar jag .nfo-filen?Har tittat där jag installerat spelet,men vet inte vart man ska leta sen då..
Tack på förhand!!!
Citera
2004-12-09, 11:52
Medlem
Spaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MikeHammer
Tackar....En dum fråga från en newbie...men vart hittar jag .nfo-filen?Har tittat där jag installerat spelet,men vet inte vart man ska leta sen då..
Tack på förhand!!!

.nfo filen får du tanka för sig
Den har samma namn som bin och cue-filen fast med filändelsen .nfo

/Spader
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här