2009-05-23, 22:55
Medlem
skotersafaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negash
Dom vill ju inte slarva sönder för att få ut EP 3. HL ska ha en viss standar och det tar tid att skapa den antar jag.
Men för h.. de snackade om sitt episodsystem som ett par mindre expansioner med korta mellanrum. Varje del har ju tagit mer än ett år. Bra jobbat!
Citera
2009-05-24, 00:45
Medlem
Worldwides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotersafari
Men för h.. de snackade om sitt episodsystem som ett par mindre expansioner med korta mellanrum. Varje del har ju tagit mer än ett år. Bra jobbat!

hur länge har det gått hittils med EP3? 2 år?
Citera
2009-05-24, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Worldwide

En åttondel hade varit för mycket för mig. Men samtidigt vill jag hellre att de gör arbetet rejält, som de gjorde med tvåan. Det får gärna ta fem år för mig, så länge det håller standarden!

Jag har min fulla tillit till Valve.
Citera
2009-05-24, 03:03
Medlem
Bambuelos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8D8
En åttondel hade varit för mycket för mig. Men samtidigt vill jag hellre att de gör arbetet rejält, som de gjorde med tvåan. Det får gärna ta fem år för mig, så länge det håller standarden!

Jag har min fulla tillit till Valve.

Håller med. Dock så hoppas jag självklart att dom håller på med en ny grafikmotor, eller åtminstone en rejäl uppdatering utav Source...det börjar kännas lite gammalt nu faktiskt.
Citera
2009-05-24, 14:41
Medlem
Worldwides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bambuelo
Håller med. Dock så hoppas jag självklart att dom håller på med en ny grafikmotor, eller åtminstone en rejäl uppdatering utav Source...det börjar kännas lite gammalt nu faktiskt.

Gammalt? Half Life 2 och episode 1 kanske ite gammalt, men episode 2 har de uppdaterat graiken rejält och det är skiiit snyggt.
Citera
2009-05-31, 19:52
Medlem
TommyGBGs avatar
EDIT: felpost... fel tråd... skyller på sommarvärmen, sorry.

EDIT2: Ny tråd i "Recycle your stuff", skänker bort HL2, HL2 E1, HL2 E2.
Senast redigerad av TommyGBG 2009-05-31 kl. 20:07.
Citera
2009-06-10, 00:11
Medlem
Köpte HL2+EP1,Ep2,last cost från Steam.
jag undrar om det går att installera den på någon annan partition istället för C:
?
har min spel partition på D: och C: är full.

PM tack
Citera
2009-06-11, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Worldwide
1,5 år. Om jag minns rätt så släpptes Orange Box i November 2007.

Klarat Half-Life 2, håller just nu på med Episode One som jag snart är klar med
Sedan blir de väl Episode Two också, självklart kommer man köpa Episode Three när det kommer :P
Citera
2009-10-24, 18:41
Medlem
Bumpar tråden.

Har lite probs med HL2 episode one. Någon som vet i vilken fil som jag kan ändra upplösningen etc? Har kollat i någon config men icke funnit något värdefullt där.
Citera
2009-10-24, 18:44
Medlem
askers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nillano
Bumpar tråden.

Har lite probs med HL2 episode one. Någon som vet i vilken fil som jag kan ändra upplösningen etc? Har kollat i någon config men icke funnit något värdefullt där.
Testat Options inne i spelet? Annars kan du starta spelet med Launch Options -width xxxx -height yyyy.

Jag tror inte att du på något enkelt vis kan ändra upplösningen i en fil på datorn. Dessa inställningar ligger lagrade på något hemligt ställe.
Citera
2009-10-24, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asker
Testat Options inne i spelet? Annars kan du starta spelet med Launch Options -width xxxx -height yyyy.

Jag tror inte att du på något enkelt vis kan ändra upplösningen i en fil på datorn. Dessa inställningar ligger lagrade på något hemligt ställe.

Problemet är att jag inte längre kommer in på spelet. Kände av att det laggade lite under första minuten av spelet innan när jag fixade det idag, och precis när jag skulle byta upplösning (allt var på högsta) så crashar spelet, och jag har inte fått igång det sedan dess, därav att jag ville testa byta innan och se om detta var orsaken. Sitter på en ganska dålig dator liksom!

Har för mig att man kunde byta på cs-spelen, men jag kanske bara inbillar mig.

Tack för snabba svaret hur som helst!
Citera
2009-11-28, 19:25
Medlem
Bohlingers avatar
Jag minns att jag hittade zombieljuden som .mp3 på min dator för länge sedan när jag hade HL2 installerat. Kollar runt i installationsmappen nu och hittar dem inte. Vet någon var de finns?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in