• 1
  • 2
2011-08-04, 13:37
Medlem
SnuFFs avatar
http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle13419447.ab

Citat:
Misstänks ha slagit en 15-årig pojke med planka
En tränare i ett elitlag i ishockey åtalas för misshandel.
Enligt misstanken har han slagit en 15-årig pojke med en planka.
Tränaren nekar till brott.

Snackar vi Elitserien nu? Det där med att han äger en camping kan väl inte vara så svårt att kolla upp kanske.

Hela artiklar får ej postas, endast valda delar med angiven källa. Artikel förkortad och tillsägelse till TS för 0.08.

/Mod
Senast redigerad av Cousin Cocaine 2011-08-04 kl. 17:54.
Citera
2011-08-04, 13:42
Medlem
Andreas Appelgren. Assisterande tränare i Leksand.
Citera
2011-08-04, 13:47
Medlem
dankars avatar
Appelgren som sagts tidigare, Ekuddens Camping det gäller.

http://www.ratsit.se/BC/ReportSmall....M56RVtCzdzYHE4
Citera
2011-08-04, 13:48
Medlem
Skandalerna kring Leksands IF fortsätter. Analporrfilmer, utanföräktenskapliga graviditeter, slagsmål och fylleslag. Det låter som om det är midsommar året runt i Leksand. Eller förresten, inte kanske när det gäller analporrfilmerna.....
Citera
2011-08-04, 13:49
Medlem
SnuFFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Archibald10
Andreas Appelgren. Assisterande tränare i Leksand.

"Elittränare" har han dock aldrig varit då Leksand inte är ett elitlag, så då är väl AB's överdrift som vanligt då.

Han äger Ekuddens Camping i Mariestad
Citera
2011-08-04, 13:56
Medlem
Han tränade Leksands J20 Elit... så där har vi kopplingen till Elittränare!
Citera
2011-08-04, 14:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Grusgata
Skandalerna kring Leksands IF fortsätter. Analporrfilmer, utanföräktenskapliga graviditeter, slagsmål och fylleslag. Det låter som om det är midsommar året runt i Leksand. Eller förresten, inte kanske när det gäller analporrfilmerna.....
Jag som trodde analporriflmer hörde till en vanlig midsommar? Fast det kanske bara är jag

OnT: Lite skit får man väl tåla eller? Jag kommer ihåg när jag spelade rugby i ungefär de åren och skärpte man sig inte så fick man skit för det. Och hockey är ju inte direkt känt för att vara en sport utan kroppskontakt heller, men jag kan förstå att ni blir arga och upprörda. Men killen måste ju ändå ha gjort något mot tränaren, för jag tror inte han skulle slagit honom med en planka för inget...
Och vart länkade TS? Jo, Aftonbladet. Den tidningen är ju inte direkt pålitlig heller så det kan ju bara vara båg.
Citera
2011-08-04, 14:07
Medlem
Damacys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnuFF
"Elittränare" har han dock aldrig varit då Leksand inte är ett elitlag, så då är väl AB's överdrift som vanligt då.

Han äger Ekuddens Camping i Mariestad

Vad menar du? Definitionen av en elitidrottsklubb är väl en idrottsförening där spelarna är heltidsanställda av klubben.

Själv har jag svårt att känna sympati för ynglingen, hoppas att Appelgren blir frikänd och att snorisarna som försökte bryta loss plankan lärt sig en läxa.
Citera
2011-08-04, 14:10
Medlem
http://www.dt.se/brottsplats/1.37747...for-misshandel
Citera
2011-08-04, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damacy

Själv har jag svårt att känna sympati för ynglingen, hoppas att Appelgren blir frikänd och att snorisarna som försökte bryta loss plankan lärt sig en läxa.
Citera
2011-08-04, 14:20
Medlem
SnuFFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damacy
Vad menar du? Definitionen av en elitidrottsklubb är väl en idrottsförening där spelarna är heltidsanställda av klubben.

Är det?
Jag ser alltid att eliten är de som spelar i högsta ligan.. Nationellt sett.
Vart hittar du din definition?
Citera
2011-08-04, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnuFF
Är det?
Jag ser alltid att eliten är de som spelar i högsta ligan.. Nationellt sett.
Vart hittar du din definition?
Man ska nog räkna Elitserien, hockeyallsvenskan i hockey som elit och motsvarande 2 serier i fotbollen som detsamma.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in