2011-08-03, 19:24
Medlem
FrasseFloyds avatar
500-kronorstråden är tillfälligt raderad för genomgång. Det ligger en jävla massa rapporter för 1.01, 1.06 och 1.08 för att inte tala om alla inlägg som är off-topic. Jag kommer göra detta ikväll/i natt och räknar med att vara färdig (senast) imorgon vid lunchtid. Det är inget löfte, utan en förhoppning. Att läsa 2200 inlägg tar tid.

Starta inte några nya trådar i ämnet, utan sysselsätt er med annat tills jag är färdig. Har ni synpunkter på det här agerandet så kan ni ta dessa i den här tråden. Inlägg som inte innehåller direkta och konstruktiva synpunkter på just det här agerandet kommer rendera tillsägelser å det grövsta. Är något oklart finns jag på pm.

Vänliga hälsningar,

FrasseFloyd, vikarierande moderator
2011-08-03, 19:31
Medlem
Varför har ni så otroligt stränga regler på forumet om vad som får skrivas i trådarna? Ingen har klagat vad jag läst i tråden och alla älskar den. Faktum är att det är den tråden som fått mig att börja hänga på flaskback.

Trodde flaskback var ett forum för "Yttrandefrihet på riktigt"? Jag förstår att ni i många fall måste hålla i tyglarna för att ingen ska råka illa ut men ändå tråkigt att tråden stängs. Jaja, hoppas den är sig lik när den kommer tillbaka och att folk inte tröttnat på att föra denna oerhört roliga och intressanta diskussion .
2011-08-03, 19:33
Medlem
FrasseFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walkonclouds
Varför har ni så otroligt stränga regler på forumet om vad som får skrivas i trådarna? Ingen har klagat vad jag läst i tråden och alla älskar den. Faktum är att det är den tråden som fått mig att börja hänga på flaskback.

Trodde flaskback var ett forum för "Yttrandefrihet på riktigt"? Jag förstår att ni i många fall måste hålla i tyglarna för att ingen ska råka illa ut men ändå tråkigt att tråden stängs. Jaja, hoppas den är sig lik när den kommer tillbaka och att folk inte tröttnat på att föra denna oerhört roliga och intressanta diskussion .
Jag ska göra mitt bästa. Jag har bara för avsikt att radera de inlägg som faktiskt bryter mot våra regler, och med tanke på att det ligger fruktansvärt många rapporter för både 1.06 och 1.08 så tar jag hellre det säkra före det osäkra.
2011-08-03, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Walkonclouds

Instämmer helt, "större svängrum" är ju det som är det bästa med Flashback! Annars kan man ju hänga på andra forum. Har följt tråden och visst har det skrivits en del hårda ord, men får inte heller känslan av att någon råkat illa ut eller eller mår seriöst dåligt av debatten.

Synd att moderatorn inte bara kunde utdela varningar om skärpning, istället för att stängta tråden. Det är ju bästa tråden!
2011-08-03, 21:12
Medlem
FrasseFloyds avatar
Uppdatering: halva tråden avklarad. Jag räknar med att återställa tråden så att alla kan läsa den.
2011-08-03, 21:16
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myranlyran
Synd att moderatorn inte bara kunde utdela varningar om skärpning, istället för att stängta tråden. Det är ju bästa tråden!
Tråden kommer ju tillbaka inom kort, så vad är problemet?
Att bara utdela varningar må vara bra, men då en tråd växer snabbare än vad moderator hinner med att rensa är det bättre att stänga och städa ett tag.
2011-08-03, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Tråden kommer ju tillbaka inom kort, så vad är problemet?
Att bara utdela varningar må vara bra, men då en tråd växer snabbare än vad moderator hinner med att rensa är det bättre att stänga och städa ett tag.

Jo, det är klart... Jag är bara sur för att jag inte hann läsa klart alla inlägg, ligger nu sömnlös och längtar tills jag får läsa mer *abstinens*
2011-08-03, 23:16
Medlem
FrasseFloyds avatar
Jobb avklarat.

/moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här