Citat:
Ursprungligen postat av Rattens-riddare
Att dela på allt i en parrelation borde ju vara naturligt? Där ingår ju även kroppsvätskor, tycker jag.
Vi har inte varit tillsammans så länge att vi kommit så långt som att ha fler i sängen. Bajslekarna är också nypåbörjade. Därför söker jag erfarenheter för att ha så skönt som möjligt. Jag gillar att vara undergiven, men det har inte än så länge haft någon inverkan på vem som ger eller ta emot. Det är ju min grej/fetich. Hon är inte illa berörd av mitt intresse, utan suger obehindrat min kuk även om jag skiter i sängen samtidigt. Helt makalöst!
Hoppas du finner någon som kan dela med sej sina svettiga skor! Man lever ju bara en gång, så varför ska man dö nyfiken?
Hon får inte kväljningar av bajsdoften om du skulle skita medans hon suger?
Det närmaste jag varit är när en tjej satt på mitt ansikte och jag slickade henne, då började hon pissa utan förvarning, det var mysigt.
Iofs en annan tjej som frågade om hon skulle prutta när jag höll på att slicka henne och då sa jag ja, då reste hon upp rumpan en bit och släppte iväg en prutt.
Jag gillar ju att bli förnedrad så det var ganska ok det med.
Hoppas jag med hittar en tjej som gillar skor, hon får mer än gärna ha problem med fotsvett, hon lär aldrig behöva köpa skor för egna pengar kan jag då säga. Grrrrrr!!!