Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Brukar din tjej bajsa på dig ofta och hur går ni till väga med dom lekarna då?
PS: Kolla din mail inkorg. :P
Är nybörjare inom scat. Jag brukar bajsa i sängen när vi har eller har haft sex. Sedan kladdar vi lite och somnar skönt i kiss och bajs. En gång sket jag på henne när hon sov.
Skulle vara intressant och höra om andras scatlekar, om det går att äta avföringen från sin älskade och vad som händer sedan eller inte händer. Vilken ställning är att föredra då man bajsar eller blir bajsad på? Men vad för mat ger mycket avföring i grova långa korvar? Hur långt i förväg ska man äta? Tips om hur man kan hålla sej länge?
Jag brukar ta duchslangen och skruva av handtaget och stoppa in slangen i analen och vrida på vattnet försiktigt i omgångar så man hinner "dra in det långt upp i tarmen" så det blir mer plats för vatten. Bajsar sedan ca 30-60 min efteråt så det hinner lösa upp avföringen något i tarmen. Blir en bra fart på bajset som både trycks och smörjs av vattnet. Föredrar vatten då jag tycker Mikrolax funkar som bäst ett dygn efter doseringen. Då har jag ingen glädje av det,
Ska nu försöka få henne att spy på mej så jag kan få kyssa henne med spya i munnen.