2011-08-03, 19:16
Moderator
evilhoneys avatar
OT raderat. Ge fan i att tramsa eller gå OT i tråden!
(På förekommen anledning, OT=Off Topic)
//mod
Senast redigerad av evilhoney 2011-08-03 kl. 23:14.
Citera
2011-08-06, 12:40
Medlem
Hallå, är det inga som har erfarenhet av scatlekar här? Verkar vara avslaget i forumet eller så är jag på fel ställe och frågar. Finnas det några andra ställen på nätet som ni kan rekommendra för en scat-intresserad kille?
Citera
2011-08-06, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rattens-riddare
Hallå, är det inga som har erfarenhet av scatlekar här? Verkar vara avslaget i forumet eller så är jag på fel ställe och frågar. Finnas det några andra ställen på nätet som ni kan rekommendra för en scat-intresserad kille?

Jag vill inte påstå att jag har erfarenhet, mest med wet då har jag testat lite, och jag är ingen koprofag utan jag är mest ute efter förnedringen, men det jag testat är när en tjej bajsat i min tekopp några ggr, hon är ok med det och jag tycker det är härligt förnedrande att hon använder min kopp som toa
Däremot har jag ju en liten dröm att få kontakt av en kvinna som gillar snuskiga lekar så man kan få utforska lite mer, men för mig är det av rent förnedrande syfte, jag tänder inte på själva bajset utan situationen att en kvinna gjort det över mig eller i min kopp etc.
Kanske man kan få låna din tjej ett tag? *HOOOOOOST*
Citera
2011-08-18, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Jag vill inte påstå att jag har erfarenhet, mest med wet då har jag testat lite, och jag är ingen koprofag utan jag är mest ute efter förnedringen, men det jag testat är när en tjej bajsat i min tekopp några ggr, hon är ok med det och jag tycker det är härligt förnedrande att hon använder min kopp som toa
Däremot har jag ju en liten dröm att få kontakt av en kvinna som gillar snuskiga lekar så man kan få utforska lite mer, men för mig är det av rent förnedrande syfte, jag tänder inte på själva bajset utan situationen att en kvinna gjort det över mig eller i min kopp etc.
Kanske man kan få låna din tjej ett tag? *HOOOOOOST*

Tack för ditt svar! Som sagt vi har inte kommit så långt med att vara fler än vi två som har kinky sex tillsammans. Jobbar på att vi ska bli fler som har det skönt i par eller fler.

Förnedring är en lek som jag också gillar! Jag bukar ha på mej ett kyskhetsbälte som bara hon har nyckel till. Förnedrande och upphetsande att inte få ha utlösning. Mitt fokus hamnar då på henne istället, som en kåt hanhund som juckar mot benet.

Att bli nerpissad och nerbajsad av en kvinna är en skön sexdröm. Men även nerspydd och få kyssa henne med spya i munnen längtar jag efter. Söker erfarenheter och drömmar/fantasier om scat för att få uppleva detta.

Tråkigt att inte fler har idéer om scat. Känns som det bara är jag som gillar detta på det här forumet. Bara att vänta och se om ni vaknar här efter semestern
Citera
2011-08-18, 18:48
Medlem
Citat:
Tack för ditt svar! Som sagt vi har inte kommit så långt med att vara fler än vi två som har kinky sex tillsammans. Jobbar på att vi ska bli fler som har det skönt i par eller fler.

Förnedring är en lek som jag också gillar! Jag bukar ha på mej ett kyskhetsbälte som bara hon har nyckel till. Förnedrande och upphetsande att inte få ha utlösning. Mitt fokus hamnar då på henne istället, som en kåt hanhund som juckar mot benet.

Att bli nerpissad och nerbajsad av en kvinna är en skön sexdröm. Men även nerspydd och få kyssa henne med spya i munnen längtar jag efter. Söker erfarenheter och drömmar/fantasier om scat för att få uppleva detta.

Tråkigt att inte fler har idéer om scat. Känns som det bara är jag som gillar detta på det här forumet. Bara att vänta och se om ni vaknar här efter semestern

Brukar din tjej bajsa på dig ofta och hur går ni till väga med dom lekarna då?
PS: Kolla din mail inkorg. :P
Senast redigerad av torteras78 2011-08-18 kl. 18:55.
Citera
2011-08-20, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Brukar din tjej bajsa på dig ofta och hur går ni till väga med dom lekarna då?
PS: Kolla din mail inkorg. :P

Är nybörjare inom scat. Jag brukar bajsa i sängen när vi har eller har haft sex. Sedan kladdar vi lite och somnar skönt i kiss och bajs. En gång sket jag på henne när hon sov.

Skulle vara intressant och höra om andras scatlekar, om det går att äta avföringen från sin älskade och vad som händer sedan eller inte händer. Vilken ställning är att föredra då man bajsar eller blir bajsad på? Men vad för mat ger mycket avföring i grova långa korvar? Hur långt i förväg ska man äta? Tips om hur man kan hålla sej länge?

Jag brukar ta duchslangen och skruva av handtaget och stoppa in slangen i analen och vrida på vattnet försiktigt i omgångar så man hinner "dra in det långt upp i tarmen" så det blir mer plats för vatten. Bajsar sedan ca 30-60 min efteråt så det hinner lösa upp avföringen något i tarmen. Blir en bra fart på bajset som både trycks och smörjs av vattnet. Föredrar vatten då jag tycker Mikrolax funkar som bäst ett dygn efter doseringen. Då har jag ingen glädje av det,

Ska nu försöka få henne att spy på mej så jag kan få kyssa henne med spya i munnen.
Citera
2011-08-27, 18:26
Medlem
Nu har vi testat att hon spyr på mej när jag ligger i sängen! Mellan kaskaderna kysser vi varandra djupt och intensivt. Mycket upphetsande och skönt! Finns det några här som gjort något liknande?
Citera
2011-09-04, 00:57
Medlem
Gores avatar
Ingen egen erfarenhet - har dock stött på ett välordnat forum på nätet.
TH : toilet hub - med aktiv chat och många aktiva och pratsamma användare.

Även en del aktiva inom fotfetish - och andra lite smalare ämnen.
Lycka till.
Citera
2011-09-14, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gore
Ingen egen erfarenhet - har dock stött på ett välordnat forum på nätet.
TH : toilet hub - med aktiv chat och många aktiva och pratsamma användare.

Även en del aktiva inom fotfetish - och andra lite smalare ämnen.
Lycka till.

Tack för tipset! Men för mej som inte är "inne" i alla möjliga sidor och fattar vad alla dessa förkrortningar står för, så hittar jag tyvärr inte den sida du föreslår. Det var som vid ett tidigare tillfälle då jag blev rådd att besöka DS. Men vad i helv.. står DS för ??? Jo Dark Side. Hur svårt är det att förklara så den oivigde också förstår?

Jag är tacksam om jag får mer ledtrådar till en sida med Toilet hub. Finns ganska många sidor om man söker på Tolilet hub eller TH.
Citera
2011-09-14, 14:54
Medlem
Ilimitados avatar
Citat:
2. Söker även tips och råd om hur man bäst njuter med sin kvinna i scatlekar för att få ut mest av en romantisk kväll.

Man börjar med en romantisk scatmiddag.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in