2011-08-03, 14:44
Bannlyst
Halloj!
Jag har funderat länge på att tillverka mitt eget spice, det säljs ganska mycket hemmagjort spice i min stad och en femma går för cirka 350kr. Men till saken är att det säljs slut väldigt snabbt, och det är ungefär bara en vecka i månanden det finns inne. Så jag har läst runt lite angående att göra en egen rökmix. Jag har funnit en kontakt som säljer inrikes och JWH-122.

Vilket JWH är mest potent och inte syns på urin test?

Syns JWH-122 på polisens urintest?

Vad är mixen? Dvsa hur mycket tobak/knaster blandas med hur mkt JWH?

Eller är det olika beroende per sort?

Hur mycket får man ut för ungefär 1G Jwh-122?

Tack på förhand!
Citera
2011-08-03, 14:54
Medlem
Ninyah218s avatar
Sök i forumen! Finns ju redan hur många trådar som helst om hur man tillverkar egna rök mixar med olika JWH varianter etc. Jag sitter precis och väntar på att acetonen ska dunsta klart från ett par gram Knaster med ~250mg JWH-081.

Jag har kvar typ 4gram blandning med 250mg (0,25gram) JWH-122, 125mg JWH-019 & 125mg JWH-018 fast den är gjord på 10gram "för-rostad" rulltobak. Knaster är mycket finare att använda dock! du hittar det billigt på EveryoneDoesIt.com
har gjort flera varianter på JWH-122, började med 5gram Knaster och 0,5gram 122, rökte in mig på det så gjorde nästa batch med ett helt gram JWH-122 på 5gram Knaster. sen batchen som precis tog slut var på ~800mg 122 & ~320-350mg 019.

Som sagt, sök i forumen! finns ju tom en egen forumdel tilldelad rökmixar!
Citera
2011-08-03, 15:11
Medlem
.Angst.s avatar
Du kan inte möjligtvis PMa mig kontakt upg. om försäljaren till JWH?
Citera
2011-08-03, 15:18
Bannlyst
Blir det inte lite dyrt då? Vad jag har hört så kostar det att göra 100gram cirka 1000 kr, men ett G jwh går på cirka 400 KR. Då blir det väl 400kr för 10g?
Citera
2011-08-03, 18:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Iluminijtiv
Blir det inte lite dyrt då? Vad jag har hört så kostar det att göra 100gram cirka 1000 kr, men ett G jwh går på cirka 400 KR. Då blir det väl 400kr för 10g?
Hans polare säljer 5 or för 350 så de blir ju 300 i vinst om man säljer 10. 20 * 350 = 7000

Och ska han röka hälften själv så har han hur som helst gjort en vinst på iaf 2 papp! Dyrt? Nejförfan.
Citera
2011-08-04, 13:20
Bannlyst
Är det inte billigare än så? Vad jag hade hört så gick det på hur lite som helst att göra, inte 400kr för 10g ;o
Citera
2011-08-18, 15:34
Medlem
Höstlängtans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iluminijtiv
Är det inte billigare än så? Vad jag hade hört så gick det på hur lite som helst att göra, inte 400kr för 10g ;o
Jo det är sjukt mycket billigare.
Sist jag gjorde min egen rökmix (25g bas/knaster, 1g 250 och 1g 081 samt två flaskor aceton) så gick det på dryga 800 - och det räckte i evigheter och jag bjussade väldigt ofta dessutom. Jämför med att du köper du nå färdigblandat för 450 spänn per 3g - som dessutom kanske inte ens fungerar pga dom nya hårdare lagarna tvingar producenterna att använda skräpkemikalier - så är det bra mycket billigare.
Citera
2011-08-19, 15:32
Medlem
PrinsAlis avatar
JWH-122 är en ganska potent cannabinoid och jag rekommenderar att du blandar ut ett gram JWH-122 med 17-27 gram växtdelar beroende på hur starkt du vill ha det.
Har en vän som går på pissprov och han pissar även för fem lagliga droger konstigt nog och JWH-122 syns inte där iaf.

Jag rekommenderar att du använder dig utav en mindre spraybehållare i samma storlek som en liten parfymflaska. Lättast hittar du nog något sådant i en godisbutik som säljer lite leksaksliknande godis. Och blandar ut ett gram JWH-122 med 1½-2 matskedar aceton beroende på hur mycket röka du ska göra och hur sprayen funkar.
Sedan finns det ju andra och något lättare sätt att göra rökmixar på men det kräver mer aceton och mer cannabinoider går till spillo för det mesta.
Citera
2011-08-23, 16:18
Medlem
Höstlängtans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrinsAli
JWH-122 är en ganska potent cannabinoid och jag rekommenderar att du blandar ut ett gram JWH-122 med 17-27 gram växtdelar beroende på hur starkt du vill ha det.
Har en vän som går på pissprov och han pissar även för fem lagliga droger konstigt nog och JWH-122 syns inte där iaf.

Jag rekommenderar att du använder dig utav en mindre spraybehållare i samma storlek som en liten parfymflaska. Lättast hittar du nog något sådant i en godisbutik som säljer lite leksaksliknande godis. Och blandar ut ett gram JWH-122 med 1½-2 matskedar aceton beroende på hur mycket röka du ska göra och hur sprayen funkar.
Sedan finns det ju andra och något lättare sätt att göra rökmixar på men det kräver mer aceton och mer cannabinoider går till spillo för det mesta.
Riktigt smart idé må jag säga.
Bara man ser till att växtdelarna är uppskurna och att man rör om när man sprejar så lär det blanda ihop bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in