2011-08-03, 14:43
Medlem
Hej!
Jag ska börja på indek i Linköping nu till hösten. Uppropet är tisdagen den 16:e augusti men jag har fått dispens till den 22:a då jag inte kan närvara under de första dagarna. Kommer åka ner på lördagen den 20:e eller söndagen den 21:a och undrar nu vad jag kommer att missa under de första dagarna. Är det mycket med nollning o.s.v.?
Citera
2011-08-03, 15:01
Medlem
General.Maximus.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tompeli
Hej!
Jag ska börja på indek i Linköping nu till hösten. Uppropet är tisdagen den 16:e augusti men jag har fått dispens till den 22:a då jag inte kan närvara under de första dagarna. Kommer åka ner på lördagen den 20:e eller söndagen den 21:a och undrar nu vad jag kommer att missa under de första dagarna. Är det mycket med nollning o.s.v.?

Du kommer missa en hel del rolig nollning och början av matten. Är du bra socialt är det nog inget problem men kan ju vara tråkigt att inte vara med ifrån början.
Citera
2011-08-03, 15:39
Medlem
Det är ju mest typ lära-känna-varandra-grejjer, första sittningen tror jag är då men absolut inget att oroa sig över, många i min klass började sent (en del till och med efter nolle-p) men inte kom de med sämre i klassen för det.
Matten missar man inte heller så mycket utav, bara någon föreläsning och om du kommer ihåg nånting från gymnasiematten har du ditt på det torra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in