• 1
  • 2
2004-11-12, 16:10
Medlem
zappmans avatar
Sker en hub som har porr av det lite speciella hllet, dvs, sn porr som inte tillts i andra hubbar, om ni frstr vad jag menar.
Citera
2004-11-12, 16:13
Medlem
snapcases avatar
Barnporr mao?
Citera
2004-11-12, 16:17
Medlem
wpctds avatar
147.186.254.17 har nog en hel del olaglig porr i sina arkiv
Citera
2004-11-12, 16:20
Medlem
speciella filmer fy faaan
Citera
2004-11-12, 17:14
Medlem
insolents avatar
helvete

Skulle inte ha ngra problem med att skra halsen av en pedofil.
Ni jvlar frtjnar helvetet mer n ngra andra.
Citera
2004-11-12, 22:28
Medlem
varelses avatar
:evil:
Fr jag sl frsta slaget?

/chris
Citera
2004-11-12, 22:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av insolent
Skulle inte ha ngra problem med att skra halsen av en pedofil.
Ni jvlar frtjnar helvetet mer n ngra andra.
Kan han ha syftat p annat n barnporr? Rape/force/animal mm r oftast inte tilltet i andra hubar.
Citera
2004-11-12, 23:01
Medlem
grotsoppas avatar
han menade kanske inte barnporr utan kanske tex djursex som ju konstigt nog inte r olagligt. hur som helst s funka inte hup ipt
Citera
2004-11-12, 23:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av grotsoppa
han menade kanske inte barnporr utan kanske tex djursex som ju konstigt nog inte r olagligt. hur som helst s funka inte hup ipt
Testa att ppna ip'et i din webblsare
Citera
2004-11-12, 23:09
Medlem
Dickswedes avatar
Frdm inte utan att ha fakta! Snt som inte vissa hubbar tillter betyder inte automatiskt att det r barnporr det handlar om, kan likvl vara animal, anal, fist, older, piss eller vad som helst.
Tror inte ngon seris person skulle frga efter barnporr p Flashback. Men om det skulle s vara s r jag grna med och talar den personen till rtta med de medel som krvs.
Citera
2004-11-13, 10:53
Medlem
varelses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dickswede
Frdm inte utan att ha fakta! Snt som inte vissa hubbar tillter betyder inte automatiskt att det r barnporr det handlar om, kan likvl vara animal, anal, fist, older, piss eller vad som helst.
Tror inte ngon seris person skulle frga efter barnporr p Flashback. Men om det skulle s vara s r jag grna med och talar den personen till rtta med de medel som krvs.

Varfr skriver han d inte det? r det ngot som inte tillts p DC-hubbar s r det just barnporr, annars tillts det mesta som inte r olagligt.
Det finns gott om exempel p folk som frgat efter barnporr hr s tro inte att vi klarat oss undan dom.

/chris
Citera
2004-11-13, 11:04
Medlem
Golis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grotsoppa
om det r barnporr, d jevlar..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in