Citat:
Ursprungligen postat av Tralalej
Du kan ju också kolla på SGS II som är tunnare, lättare och mindre klumpig än Sensation och har lika stor skärm. Den har dessutom bättre skärm och bättre.. ja i princip allt är bättre.. Även om det skiljer lite.
...och där kom det inlägget, mer förutsägbart än ett brev på posten. Du kan verkligen inte tåla att någon faktiskt överväger att köpa en HTC Sensation utan att nämna din älskade SGS II i samma mening? Patetiskt är ordet.
Ånyo ignorerar du vad ämnet handlar om;
HTC Sensation VS. Sony Ericsson Xperia Mini Pro och har ingenting att tillföra diskussionen annat än vad som ältats i otaliga andra ämnen som trådskaparen säkert är läskunnig och kan kolla upp själv. Du bryter också med dessa likartade inlägg mot netikettreglerna 0.0.3 och 0.0.4 på FB.
Citat:
Ursprungligen postat av natogandalf
Tänk bara på att du inte kan hålla Sensation horisontellt om du vill använda wi-fi
Sen är den rätt trög i gränssnittet också. Fast det gäller ju de flesta Android-lurar.
För att återgå till ämnet var detta ett problem som jag inte ens kände till och testar min Sensation i detta nu utan att drabbas av varken avbrott eller försämrad wi-fi täckning. Möjligen kan detta ha varit ett problem som fanns innan någon av de två uppdateringar som släppts sedan jag köpte telefonen. Det finns inget trögt i gränssnittet på min Sensation, men om man fyller upp hela telefonens minne med appar och annat, samt experimenterar med egna launchers går det säkert att få vilken telefon som helst trög.
Nu har jag inte testat Sony Ericsson Xperia Mini Pro själv, men det känns som två väldigt olika telefonmodeller och jag hade nog provat dem båda ute hos en återförsäljare innan jag valt. Min rekommendation är självklart HTC Sensation, jag är oerhört nöjd med denna mobiltelefon.