Tjenare
Nu är det så att jag hade bestämt mig för att installera Windows 7 på min dator som då hade Windows xp. Jag tankade 
http://tankaner.com/show.php?torrent_id=6033, och mitt under installationen av den så dog min dator. Jag hade testat den versionen en gång tidigare och då fungerade den felfritt. Jag använde mig inte av någon skiva heller utan jag använde deamon tools och mountade bara iso-filen den gången och gjorde samma sak den här gången. 
Nu ligger det till så att jag inte kommer in på något av Windows 7 eller xp då jag formaterade hela datorn samtidigt som jag installerade Windows 7. Det som händer när jag startar datorn är att jag får felmeddelandet NTLDR saknas. Jag kan inte heller komma in i något OS i felsäkert läge. Jag testade att bränna en skiva med hjälp av Aschampoo och ändra Boot Sequence i BIOS till CD/DVD. Då får jag felmeddelandet NTLDR saknas också, har förmodligen gjort något fel? Eller är det något fel på filen? Ska jag testa någon annan torrent?
Men cd-läsaren fungerar! Så det är inte den som är problemet.
Som ni kanske förstår är jag är inte allt för kunnig inom detta ämne därför jag gör tråden och hoppas att jag får så bra svar och att jag kan lösa mitt problem. Förlåt om jag har formulerat mig konstigt och om det är något speciellt så får ni fråga det. Jag ska nu sova så svarar imorgon!