• 1
  • 2
2004-11-12, 07:42
Medlem
Betong_Taxens avatar
vill veta vad ni tycker är den största "mindfuckern" är bland droger. motivera er helst oxå....
Citera
2004-11-12, 07:48
Medlem
xaragorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betong_Taxen
vill veta vad ni tycker är den största "mindfuckern" är bland droger. motivera er helst oxå....

För mig var det nog GHB, fast fick i mig för mycket och drack dessutom massor av vodka efteråt. Så lyckat var det inte. Jag fick hallisar, vet inte om det är vanligt med gobbe eller om man ens ska få det, men tydligen så hade jag fått en satans paranoia, och ville vara ifred. Konstigt nog minns jag inget, men dagen därpå föll vissa bitar på plats. Det var min magra erfarenhet inom området. (Sen kan du alltid kombinera syra med koffeintabletter)
Citera
2004-11-12, 08:12
Medlem
phunk808s avatar
FELPOST
Citera
2004-11-12, 08:14
Medlem
phunk808s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betong_Taxen

jag står på mig och säger DMT!

3 stadiga bloss av det och man flyter in i de konstiga varelsernas dimension...

.... nu pratar jag som vanligt om riktig DMT och inte RC`n 5-meo-dmt eller vad det heter...

ps. gärna efter en millenum hoffman och en halc svart stjärna (microdot)...ds

Men det är klart fett med svamp och röka kan ju ställ till det en del åxå...kanske även ha en poppers redo. poppers på syra ger en rejäl extra skjuts.....

poppers i sig suger ju fett som alla vet.. men på syra är det helt underbart....

Citera
2004-11-12, 11:27
Medlem
DMT utan tvekan och Ketamin på andra plats.
Citera
2004-11-12, 11:33
Medlem
flowss avatar
Alltså, det beror ju på hur mycket du tar.

Tar du 10000 ug LSD, ja då jävlar får du se på mindfuck.
Citera
2004-11-12, 11:36
Medlem
wpctds avatar
DOB, men då har jag iofs inte testat DMT eller Ketamin

Betong_Taxen: vem är det på avataren?
Citera
2004-11-12, 12:42
Medlem
phunk808s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reefer45
DMT utan tvekan och Ketamin på andra plats.

Ketamin är ju helt klart en mindfucker som man borde passa sig för...
INget jag kan rekomendera att nyttja...

..klart att det är mindfuck att ta 1000 mics LSD åxå.. men å andra sidan är det nog ej rejäl mindfuck att dricka 3 liter starksprit åxå...

mina referneser på mindfuck är att en normal dos ska generera ett rejält mindfuck.. och man hittar tyvärr inte 1000 mics trippar hur som helst.. iofs springer man inte på DMT hur som helst heller...

men kontentan blir att jag håller med till fullo.. 1000 mics syra = fet mindfuck.
Citera
2004-11-12, 13:18
Medlem
Betong_Taxens avatar
Salvia divinorum 10X skulle jag vilja säga hittils iaf.... så knepig man blev på dom prylarna... jag e fortfarande nyfiken på hur länge å vart jag gick omkring med morgonrocken utanför huset....
Citera
2004-11-12, 13:23
Medlem
-luftwaffe-s avatar
Av sånt jag har testat måste salvia 10x var den som fuckat mitt huvud mest. Lyckligtvis är man bara borta i ett par minuter men fy faaen vad det kan vara skrämmande ibland. En gång hamnade jag i nån äckligt tecknad värld, såg ungefär ut som hur dom gamla bamsefilmerna är tecknade. Mådde inte speciellt bra efteråt...
Citera
2004-11-12, 15:47
Moderator
tobess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phunk808
mina referneser på mindfuck är att en normal dos ska generera ett rejält mindfuck.. och man hittar tyvärr inte 1000 mics trippar hur som helst.. iofs springer man inte på DMT hur som helst heller...

Vad är normalt?
Citera
2004-11-13, 05:47
Bannlyst
Jaha, tror inte direkt 5-meo-DMT är så okraftigt heller, det är nog en jävligt kraftig drog? Har 5.meo-DMT som ska testas.

Salvia Divinorum måste nästan slå det mesta det har varit det bisarraste jag varit med om, helt otroligt.

Citat:
Ursprungligen postat av phunk808
jag står på mig och säger DMT!

3 stadiga bloss av det och man flyter in i de konstiga varelsernas dimension...

.... nu pratar jag som vanligt om riktig DMT och inte RC`n 5-meo-dmt eller vad det heter...

ps. gärna efter en millenum hoffman och en halc svart stjärna (microdot)...ds

Men det är klart fett med svamp och röka kan ju ställ till det en del åxå...kanske även ha en poppers redo. poppers på syra ger en rejäl extra skjuts.....

poppers i sig suger ju fett som alla vet.. men på syra är det helt underbart....

Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in