Brukar vara duktig på att blanda ihop skådisar men kan inte komma på någon just nu. Däremot så tycker jag att Matt Damon och Mark Wahlberg är jävligt lika, har enbart fått negativ kritik när jag har dragit upp det. Vilket enligt mig är helt otroligt att man inte kan tycka att de är lika. Fast jag blandar ju inte ihop dem givetvis.
Ähmen gud vad löjligt, trodde jag var ensam om det. Fast för mig är det dock tvärtom -blandar alltid ihop dem men tycker egentligen inte de är så lika varandra. Det är väl något med deras skådespelarstil eller rollerna de blir tilldelade att göra kanske.
Blandade alltid ihop Tom Cruise och Tom Hanks förens 1 år tbx...
Då ska du tänka på att Tom Hanks är den mer normala med nasal röst... Edvard Norton och Marc Wahlberg blandade jag altid ihop förut fast oftast är Edvard Norton med i dom bra filmerna och Marc Wahlberg i dom dåliga.
Förr blandade jag alltid ihop Claire Danes och Kirsten Dunst. Nu när de blivit lite äldre är det dock inga problem längre (Dunst blev väl också en större stjärna).
Har försökt lära mig asiatiska skådisar, men där har jag fortfarande problem..
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!